عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Them and Us v1.1.1 برای کامپیوتر World of Warcraft به بازیکنان اجازه می دهد تا در توسعه بازی مشارکت داشته باشند دانلود Black Myth: Wukong - بازی افسانه سیاه: ووکانگ برای کامپیوتر دانلود بازی Children of Silentown برای کامپیوتر دانلود بازی Grand Theft Auto IV: The Complete Edition برای کامپیوتر
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود Maestro 2023 - فیلم سینمایی رهبر ارکستر

دانلود Maestro 2023 - فیلم سینمایی رهبر ارکستر

دانلود فیلم سینمایی رهبر ارکستر با زیرنویس فارسی Maestro 2023 WEB-DL فیلم مایسترو محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p (برنده 10 جایزه و کاندیدای 65 جایزه دیگر) Maestro یک فیلم درام

دانلود Maestro 2023 - فیلم سینمایی رهبر ارکستر

دانلود فیلم سینمایی رهبر ارکستر با زیرنویس فارسی Maestro 2023 WEB-DL

فیلم مایسترو محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

(برنده 10 جایزه و کاندیدای 65 جایزه دیگر)

Maestro یک فیلم درام زندگی‌نامه‌ای محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی بردلی کوپر است که به رابطهٔ میان آهنگساز آمریکایی لئونارد برنستاین و همسرش فلیسیا مونته‌آلگره می‌پردازد. فیلم‌نامهٔ آن را کوپر و جاش سینگر به نگارش درآورده‌اند. مارتین اسکورسیزی، استیون اسپیلبرگ و کوپر از تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.1 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 1011 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 773 مگابایت]

داستان فیلم از سال ۱۹۴۶ آغاز می‌شود، زمانی که برنستاین یک دانشجوی جوان موسیقی در دانشگاه هاروارد است و مونته‌آلگره یک بازیگر جوان در تئاتر نیویورک است. آنها در یک مهمانی با هم آشنا می‌شوند و به سرعت عاشق می‌شوند. با این حال، رابطه آنها با چالش‌هایی روبرو است، از جمله شهرت رو به رشد برنستاین و اعتیاد او به مواد مخدر.

کوپر در نقش برنستاین و کیری مالیگان در نقش مونته‌آلگره بازی می‌کنند. همچنین در فیلم، مایکل سیمان، ماتیو برودریک، و امی رابرتس نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم Maestro در ۲ سپتامبر ۲۰۲۳ در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. کوپر برای بازی در نقش برنستاین نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

فیلم Maestro روایتی پرشور و احساسی از زندگی و حرفهٔ لئونارد برنستاین است. کوپر و مالیگان بازی‌های قدرتمندی ارائه می‌دهند و فیلم‌نامهٔ سینگر به‌طور ماهرانه‌ای بر چالش‌های شخصی و حرفه‌ای برنستاین تمرکز می‌کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Maestro 2023 - فیلم سینمایی رهبر ارکستر - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش