عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Alaskan Road Truckers – Truck Skin Pack برای کامپیوتر دانلود Dark Envoy - بازی فرستاده تاریکی برای کامپیوتر سرورهای PS3 و Xbox 360 بازی های Dark Souls 2 و Armored Core: Verdict Day در تاریخ 31 مارس خاموش می شوند دانلود بازی Back 4 Blood برای کامپیوتر دانلود ترینر بازی Tropico 6
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   توسعه دهنده بازی Firewall در حال تعطیلی به دلیل "فقدان حمایت از واقعیت مجازی" است

توسعه دهنده بازی Firewall در حال تعطیلی به دلیل "فقدان حمایت از واقعیت مجازی" است

توسعه دهنده بازی Firewall در حال تعطیلی به دلیل \"فقدان حمایت از واقعیت مجازی\" است First Contact Entertainment، توسعه دهنده بازی های واقعیت مجازی (VR) و سازنده بازی Firewall: Zero Hour، در حال تعطیلی

توسعه دهنده بازی Firewall در حال تعطیلی به دلیل

توسعه دهنده بازی Firewall در حال تعطیلی به دلیل "فقدان حمایت از واقعیت مجازی" است

First Contact Entertainment، توسعه دهنده بازی های واقعیت مجازی (VR) و سازنده بازی Firewall: Zero Hour، در حال تعطیلی است. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل "فقدان حمایت کافی از صنعت VR" مجبور به این کار شده است.

این شرکت در بیانیه خود می گوید: "با وجود تلاش های ما برای ایجاد بازی های VR منحصر به فرد و با کیفیت بالا، صنعت VR در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار ندارد. جامعه VR کوچک است و رشد آن کند است. این امر باعث شده است که تأمین مالی و حمایت از پروژه های جدید VR بسیار دشوار باشد. در نتیجه، ما مجبوریم First Contact Entertainment را تعطیل کنیم."

First Contact Entertainment در سال 2016 تأسیس شد و در آن زمان، واقعیت مجازی در حال پیشرفت بود و بسیاری از افراد معتقد بودند که این فناوری در آینده ای نزدیک به یک جریان اصلی تبدیل خواهد شد. با این حال، واقعیت مجازی در سال های اخیر پیشرفت زیادی نکرده است و بازار آن بسیار کوچک باقی مانده است.

این شرکت در بیانیه خود می گوید: "ما از همه بازیکنان Firewall: Zero Hour و سایر بازی های ما بسیار سپاسگزاریم. ما از اینکه توانستیم با شما بازی کنیم و داستان های شما را در جهان واقعیت مجازی به اشتراک بگذاریم، بسیار خوشحالیم. ما به شدت از اینکه مجبور به تعطیلی کسب و کار خود هستیم، ناراحت هستیم."

First Contact Entertainment به دنبال فروش دارایی های خود و بررسی گزینه های دیگر برای ادامه کار است. این شرکت همچنین اعلام کرد که پشتیبانی از بازی Firewall: Zero Hour به طور موقت ادامه خواهد یافت، اما هیچ برنامه ای برای انتشار محتوای جدید برای این بازی وجود ندارد.

این تعطیلی برای جامعه VR یک ضربه بزرگ است و نشان می دهد که صنعت VR هنوز در حال مبارزه برای دستیابی به موفقیت است. با این حال، هنوز هم امید وجود دارد که VR در آینده به یک جریان اصلی تبدیل شود. اگر این اتفاق بیفتد، First Contact Entertainment ممکن است روزی بتواند دوباره باز شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

توسعه دهنده بازی Firewall در حال تعطیلی به دلیل "فقدان حمایت از واقعیت مجازی" است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش