عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
ادی گوردو در ۴ آوریل به TEKKEN 8 اضافه می شود Alan Wake 2: به‌روزرسانی New Game Plus هم‌اکنون در دسترس است دانلود بازی Pathfinder Gallowspire Survivors برای کامپیوتر دانلود چیت اورجینال بازی CALIBER ماموریت جدید Exotic Bow Wish-Keeper در Destiny 2 اکنون در دسترس است
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر Banishers: Ghosts of New Eden جزئیات Setting آن را نشان می دهد

تریلر Banishers: Ghosts of New Eden جزئیات Setting آن را نشان می دهد

تریلر Banishers: Ghosts of New Eden جزئیات Setting آن را نشان می دهد تریلر جدیدی از بازی اکشن نقش آفرینی Banishers: Ghosts of New Eden، تنظیم آن را در ایالات متحده قرن نوزدهم نشان می دهد. تریلر، که د

تریلر Banishers: Ghosts of New Eden جزئیات Setting آن را نشان می دهد

تریلر Banishers: Ghosts of New Eden جزئیات Setting آن را نشان می دهد

تریلر جدیدی از بازی اکشن نقش آفرینی Banishers: Ghosts of New Eden، تنظیم آن را در ایالات متحده قرن نوزدهم نشان می دهد. تریلر، که در The Game Awards 2023 رونمایی شد، بازیکنان را به دنیایی می برد که در آن ارواح مردگان به عنوان "احضار" شناخته می شوند و توسط گروهی از افراد به نام "بیماران" کنترل می شوند.

بازیکنان در نقش دو شخصیت، Red و Antea، بازی می‌کنند. Red یک بیماران است که وظیفه دارد ارواح را دستگیر و تبعید کند. Antea یک احضار است که به Red کمک می کند تا با ارواح مبارزه کند.

تریلر نشان می دهد که بازیکنان با طیف گسترده ای از دشمنان، از جمله احضارهای قدرتمند، روبرو خواهند شد. بازیکنان همچنین باید از محیط خود برای پنهان شدن و حمله به دشمنان استفاده کنند.

Banishingers: Ghosts of New Eden قرار است در سال 2024 برای PlayStation 5، Xbox Series X/S و رایانه های شخصی منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر Banishers: Ghosts of New Eden جزئیات Setting آن را نشان می دهد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش