عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی GTA: San Andreas – Definitive مود شده برای اندروید دانلود بازی American Arcadia برای کامپیوتر دانلود بازی Lost in Nowhere برای کامپیوتر افشاگری جدید: احتمال تغییر توسعه‌دهنده‌ی بازی فیفا! بازی Marvel’s Spider-Man 2 در اوایل سال 2024 به حالت New Game Plus مجهز خواهد شد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Death Stranding Director's Cut برای آیفون، آیپد و مک به سال 2024 موکول شد

Death Stranding Director's Cut برای آیفون، آیپد و مک به سال 2024 موکول شد

Death Stranding Director's Cut برای آیفون، آیپد و مک به سال 2024 موکول شد انتشار Death Stranding Director's Cut در ابتدا برای پایان سال 2023 برای آیفون، آیپد و مک برنامه ریزی شده بود، اما اکنون به سا

Death Stranding Director's Cut برای آیفون، آیپد و مک به سال 2024 موکول شد

Death Stranding Director's Cut برای آیفون، آیپد و مک به سال 2024 موکول شد

انتشار Death Stranding Director's Cut در ابتدا برای پایان سال 2023 برای آیفون، آیپد و مک برنامه ریزی شده بود، اما اکنون به سال 2024 موکول شده است. 505 Games، ناشر این بازی، اعلام کرد که به دلیل "کمی زمان بیشتر" برای انجام بهینه سازی، انتشار بازی به تعویق افتاده است.

Death Stranding Director's Cut یک نسخه گسترش یافته و بهبود یافته از بازی اصلی Death Stranding است که در سال 2019 برای پلی استیشن 4 منتشر شد. این نسخه شامل جدیدترین محتوا، ویژگی ها و بهینه سازی های گرافیکی است و برای اولین بار این بازی را در دسترس کاربران دستگاه های iOS و macOS قرار می دهد.

در حال حاضر، تاریخ انتشار دقیق Death Stranding Director's Cut برای آیفون، آیپد و مک مشخص نشده است، اما انتظار می رود که در سه ماهه اول سال 2024 منتشر شود. در همین حال، کاربران می توانند Death Stranding Director's Cut را در پلی استیشن 4 و 5 بازی کنند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Death Stranding Director's Cut برای آیفون، آیپد و مک به سال 2024 موکول شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش