عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Cricket League - بازی ورزشی لیگ کریکت اندروید دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر دانلود Black Myth: Wukong - بازی افسانه سیاه: ووکانگ برای کامپیوتر دانلود بازی Remothered Broken Porcelain v2.0.0 برای کامپیوتر + نسخه فارسی دانلود ترینر بازی Grand Theft Auto V
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   توسعه دهنده Silent Hill 2 Remake در حال کار بر روی پروژه جدید با Skybound Entertainment است

توسعه دهنده Silent Hill 2 Remake در حال کار بر روی پروژه جدید با Skybound Entertainment است

توسعه دهنده Silent Hill 2 Remake در حال کار بر روی پروژه جدید با Skybound Entertainment است Bokeh Game Studio، توسعه دهنده Silent Hill 2 Remake، در حال همکاری با Skybound Entertainment برای یک پروژه

توسعه دهنده Silent Hill 2 Remake در حال کار بر روی پروژه جدید با Skybound Entertainment است

توسعه دهنده Silent Hill 2 Remake در حال کار بر روی پروژه جدید با Skybound Entertainment است

Bokeh Game Studio، توسعه دهنده Silent Hill 2 Remake، در حال همکاری با Skybound Entertainment برای یک پروژه جدید است. این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه است و جزئیات زیادی در مورد آن در دسترس نیست.

با این حال، Skybound Entertainment یک شرکت رسانه ای است که در زمینه بازی های ویدیویی، تلویزیون، فیلم و کتاب های مصور فعالیت می کند. این شرکت با برخی از بزرگترین نام ها در صنعت سرگرمی از جمله The Walking Dead، Invincible و The Boys همکاری داشته است.

این همکاری جدید بین Bokeh Game Studio و Skybound Entertainment نوید یک پروژه هیجان انگیز را می دهد. Skybound Entertainment می تواند به Bokeh Game Studio در زمینه بازاریابی، توزیع و ترویج بازی کمک کند. در همین حال، Bokeh Game Studio می تواند از تجربه Skybound Entertainment در زمینه داستان پردازی و شخصیت پردازی استفاده کند.

این پروژه جدید می تواند Silent Hill 2 Remake را دنبال کند یا یک IP کاملاً جدید باشد. با این حال، مطمئناً یک بازی ترسناک و رمزآلود خواهد بود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

توسعه دهنده Silent Hill 2 Remake در حال کار بر روی پروژه جدید با Skybound Entertainment است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش