عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Easy Game 2.33.1 - بازی پازلی و چالشی تست مغز + مود دانلود مود بازی جعبه دنده GearBox برای اندروید دانلود مود Hills of Steel - هک بازی تپه های فولادی اندروید دانلود بازی کم حجم Spirit of the Island – Complete Edition برای کامپیوتر دانلود مود بازی Little Nightmares برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   DNF Duel به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس است

DNF Duel به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس است

DNF Duel به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس است بازی مبارزه 2.5 بعدی DNF Duel در حال حاضر به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس است. این بازی که توسط Arc System Works و Nexon ساخته

DNF Duel به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس است

DNF Duel به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس است

بازی مبارزه 2.5 بعدی DNF Duel در حال حاضر به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس است. این بازی که توسط Arc System Works و Nexon ساخته شده است، بر اساس مجموعه بازی‌های آنلاین نقش‌آفرینی Dungeon Fighter Online ساخته شده است.

DNF Duel دارای یک سیستم مبارزه عمیق و جذاب است که بر روی ترکیب‌ها و بازی‌های هوایی متمرکز است. بازی دارای 16 شخصیت قابل بازی است، هر کدام با سبک بازی و توانایی‌های منحصر به فرد خود.

این بازی در ابتدا در ژوئن 2022 برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. انتشار آن در فروشگاه Epic Games فرصتی عالی برای بازیکنانی است که این بازی را هنوز تجربه نکرده‌اند.

بازی DNF Duel تا 28 ژانویه 2024 به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس خواهد بود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

DNF Duel به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش