عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
ساخت بازی بعدی Mass Effect هنوز در مراحل اولیه است، BioWare بر روی Dragon Age: Dreadwolf تمرکز دارد بازی Persona 5 بیش از 10 میلیون نسخه فروخته است دانلود ترینر بازی Icarus مجموع فروش سری بازی‌های Marvel’s Spider-Man از 50 میلیون نسخه عبور کرد دانلود مود بازی Jetpack Joyride برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   سیستم جدید بازی Final Fantasy 7 Rebirth شبیه یک بازی کارتی است

سیستم جدید بازی Final Fantasy 7 Rebirth شبیه یک بازی کارتی است

سیستم جدید بازی Final Fantasy 7 Rebirth شبیه یک بازی کارتی است طبق مصاحبه اخیر با نائوکی هاماکوشی، کارگردان مشترک Final Fantasy 7 Rebirth، سیستم جدید بازی به نام Queen's Blood شبیه یک بازی کارتی است.

سیستم جدید بازی Final Fantasy 7 Rebirth شبیه یک بازی کارتی است

سیستم جدید بازی Final Fantasy 7 Rebirth شبیه یک بازی کارتی است

طبق مصاحبه اخیر با نائوکی هاماکوشی، کارگردان مشترک Final Fantasy 7 Rebirth، سیستم جدید بازی به نام Queen's Blood شبیه یک بازی کارتی است. این مکانیک برای ارائه لایه ای استراتژیک تر به سیستم مبارزه طراحی شده است و به بازیکنان گزینه های بیشتری برای سفارشی سازی شخصیت های خود می دهد.

هاماکوشی گفت که Queen's Blood تقریباً مانند یک سیستم بازی جداگانه است که از مجموعه ای از کارت ها با توانایی های مختلف استفاده می کند. بازیکنان می توانند این کارت ها را از طریق مختلف کسب کنند، مانند تکمیل ماموریت ها یا شکست دادن دشمنان. این کارت ها سپس می توانند در نبرد برای آزاد کردن حملات قدرتمند، تقویت متحدان یا تضعیف دشمنان استفاده شوند.

نحوه ادغام Queen's Blood با سیستم نبرد سنتی هنوز مشخص نیست، اما به نظر می رسد که یک سطح عمیق تر از عمق استراتژیک را ارائه خواهد داد. هاماکوشی آن را با سیستم ماتریال از Final Fantasy 7 اصلی مقایسه کرد، که به بازیکنان اجازه می داد شخصیت های خود را با توانایی های جادویی مختلف تقویت کنند. Queen's Blood به نظر می رسد این مفهوم را با معرفی یک سیستم ساختار یافته و قابل تنظیم بیشتر پیش ببرد.

این بسیار هیجان انگیز است که Square Enix عناصر جدید و نوآورانه ای را به تریلوژی Final Fantasy 7 Remake اضافه کند. Queen's Blood پتانسیل زیادی برای بهبود تجربه مبارزه دارد، و به بازیکنان گزینه های بیشتری برای تصمیم گیری استراتژیک و ساخت شخصیت های خلاقانه می دهد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

سیستم جدید بازی Final Fantasy 7 Rebirth شبیه یک بازی کارتی است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش