عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Bloodborne تا پایان سال مالی 2020 نزدیک به 7.5 میلیون نسخه فروخته است Palworld اکنون دومین بازی Steam با بیشترین بازیکن همزمان در تمام دوران است ماموریت مهم جدید به بازی Helldivers 2 اضافه شد دانلود بازی کم حجم Moonstone Island – Pool Party DLC برای کامپیوتر دانلود بازی Battlefield 2 برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   استفاده توسعه دهندگان Final Fantasy 7 Rebirth از بازی The Witcher 3: Wild Hunt

استفاده توسعه دهندگان Final Fantasy 7 Rebirth از بازی The Witcher 3: Wild Hunt

توسعه دهندگان Final Fantasy 7 Rebirth از بازی The Witcher 3: Wild Hunt به عنوان یک پایه برای محتوای خود استفاده کرده اند. این خبر در مصاحبه ای با GamingBolt توسط Naoki Hamaguchi، کارگردان بازی Final

استفاده توسعه دهندگان Final Fantasy 7 Rebirth از بازی The Witcher 3: Wild Hunt

توسعه دهندگان Final Fantasy 7 Rebirth از بازی The Witcher 3: Wild Hunt به عنوان یک پایه برای محتوای خود استفاده کرده اند.

این خبر در مصاحبه ای با GamingBolt توسط Naoki Hamaguchi، کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth، فاش شد.

هاماگوچی گفت: "ما تحقیقات گسترده ای در مورد بازی هایی مانند The Witcher 3 انجام دادیم که دارای عناصر نقش آفرینی باز هستند. ما به عنوان یک مبنا به این بازی ها نگاه کردیم تا بتوانیم Rebirth را به یک بازی تبدیل کنیم که بتواند در کنار آن قرار گیرد و نوع محتوایی را ارائه دهد که برای بازیکنان رضایت بخش باشد." همچنین در خبری مشخص شده که داستان اصلی Final Fantasy 7 Rebirth حدود 40 ساعت طول می کشد.

The Witcher 3: Wild Hunt یک بازی نقش آفرینی باز گسترده است که به دلیل جهان وسیع، تنوع محتوا و شخصیت های جذاب خود تحسین شده است. Hamaguchi گفت که Final Fantasy 7 Rebirth از The Witcher 3 الگوبرداری کرده است تا یک دنیای بازی گسترده و پر از چیزهای جالب را ارائه دهد که بازیکنان بتوانند کشف کنند.

وی گفت: "ما می خواهیم بازیکنان در جهان بازی آزاد باشند و هر مکانی را که می خواهند کاوش کنند. ما همچنین می خواهیم داستان های فرعی و فعالیت های جانبی مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار دهیم تا آنها بتوانند به آنها مشغول شوند."

هاماگوچی گفت که Final Fantasy 7 Rebirth به همان اندازه The Witcher 3: Wild Hunt محتوای متنی خواهد داشت. وی گفت: "ما می خواهیم بازیکنان بتوانند با خواندن دیالوگ ها و متن های مختلف در بازی بیشتر درباره داستان و جهان بازی بیاموزند."

Final Fantasy 7 Rebirth قرار است در سال 2023 برای PlayStation 5 منتشر شود. این بازی دنباله ای از Final Fantasy 7 Remake، بازی بازسازی شده از بازی اصلی Final Fantasy 7 است. Final Fantasy 7 Remake به دلیل روایت داستانی جذاب و گیم پلی جدید خود مورد تحسین قرار گرفت. انتظار می رود Final Fantasy 7 Rebirth نیز از این ویژگی ها بهره مند شود و تجربه ای فراموش نشدنی را برای بازیکنان ارائه دهد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

استفاده توسعه دهندگان Final Fantasy 7 Rebirth از بازی The Witcher 3: Wild Hunt - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش