عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
به روز رسانی Lethal Company شامل ماه های چالش هفتگی و تغییرات دشمن می شود دانلود Bodybuilder Gym Fighting Game 1.13.5 - بازی بدنسازان مبارز اندروید + مود فروش بازی Granblue Fantasy: Relink در 11 روز از مرز 1 میلیون نسخه عبور کرد دانلود بازی The Unliving برای کامپیوتر دانلود ترینر بازی Mi Chang Sheng
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   خالق Dead Space و The Callisto Protocol در حال ساخت پروژه بازی جدیدی برای سال 2024 است

خالق Dead Space و The Callisto Protocol در حال ساخت پروژه بازی جدیدی برای سال 2024 است

خالق Dead Space و The Callisto Protocol در حال ساخت پروژه بازی جدیدی برای سال 2024 است این خبر توسط Glen Schofield، خالق Dead Space و مدیر عامل Striking Distance Studios، اعلام شد. Schofield در یک مص

خالق Dead Space و The Callisto Protocol در حال ساخت پروژه بازی جدیدی برای سال 2024 است

خالق Dead Space و The Callisto Protocol در حال ساخت پروژه بازی جدیدی برای سال 2024 است

این خبر توسط Glen Schofield، خالق Dead Space و مدیر عامل Striking Distance Studios، اعلام شد. Schofield در یک مصاحبه اخیر با Gamespot خاطرنشان کرد که تیم توسعه Striking Distance Studios در حال کار روی یک پروژه بازی جدید است که قرار است در سال 2024 منتشر شود. او همچنین گفت که این بازی یک تجربه ترسناک و مهیج خواهد بود که از DNA Dead Space و The Callisto Protocol الهام می گیرد.

مارتین گفت: «من در حال ساخت یک بازی جدید هستم که قرار است در سال 2024 منتشر شود. این یک بازی ترسناک فضایی دیگر خواهد بود و بسیار شبیه به The Callisto Protocol خواهد بود.»

او در ادامه توضیح داد که این بازی جدید از نظر داستان و شخصیت پردازی با The Callisto Protocol متفاوت خواهد بود، اما از نظر گیم پلی و اتمسفر شباهت زیادی به آن خواهد داشت. مارتین گفت که او می خواهد این بازی جدید را بسیار ترسناک و نفس گیر کند.

مارتین همچنین گفت که او در حال همکاری با برخی از بهترین استعدادهای صنعت بازی است تا این بازی جدید را به واقعیت تبدیل کند. او گفت که این بازی جدید قرار است یک تجربه ترسناک بی نظیر را برای بازیکنان ارائه دهد.

The Callisto Protocol یک بازی ترسناک بقا در فضا است که در سال 2023 برای Xbox Series X/S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد. بازی توسط Striking Distance Studios ساخته شده است، که یک استودیوی جدید است که توسط کریگ مارتین تاسیس شده است. The Callisto Protocol داستان یک زندانی را روایت می کند که در یک زندان فوق سری روی قمر مشتری، Callisto، به دام می افتد. او باید با موجودات فضایی ترسناکی که در آنجا زندگی می کنند مبارزه کند تا زنده بماند.

The Callisto Protocol نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده است. بسیاری از منتقدان بازی را به خاطر داستان، گیم پلی و اتمسفر ترسناک آن تحسین کرده اند.

انتظار می رود که بازی جدید مارتین نیز مورد استقبال قرار گیرد. با توجه به سابقه او در ساخت بازی های ترسناک بسیار موفق، می توان انتظار داشت که این بازی جدید نیز یک تجربه ترسناک بی نظیر را برای بازیکنان ارائه دهد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

خالق Dead Space و The Callisto Protocol در حال ساخت پروژه بازی جدیدی برای سال 2024 است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش