عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی Chernobylite دانلود بازی Daymare 1994 Sandcastle-نسخه ElAmigos دانلود مود بازی Hollow Knight برای اندروید Helldivers 2 از 255,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد توسعه بازی RoboCop: Rogue City حدود 3 سال طول کشید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Detroit: Become Human به فروش 9 میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است

Detroit: Become Human به فروش 9 میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است

Detroit: Become Human به فروش 9 میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است Quantic Dream اعلام کرد که بازی Detroit: Become Human، یک بازی ماجراجویی تعاملی که در یک آینده نزدیک اتفاق می افتد، در سراسر جهان ب

Detroit: Become Human به فروش 9 میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است

Detroit: Become Human به فروش 9 میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است

Quantic Dream اعلام کرد که بازی Detroit: Become Human، یک بازی ماجراجویی تعاملی که در یک آینده نزدیک اتفاق می افتد، در سراسر جهان بیش از 9 میلیون نسخه فروخته است. این بازی در سال 2018 برای پلی استیشن 4 منتشر شد و در سال 2020 برای رایانه شخصی نیز منتشر شد.

Detroit: Become Human داستان سه آندروید به نام های کانر، ماروین و کریستین را دنبال می کند که در برابر ظلم انسان ها می ایستند. این بازی به دلیل داستان پرتنش، شخصیت های باورپذیر و انتخاب های اخلاقی که بازیکنان باید انجام دهند، مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفت.

«ما از موفقیت Detroit: Become Human بسیار خوشحالیم»، دیوید کیج، مدیر عامل Quantic Dream گفت. «این بازی نشان می دهد که چگونه بازی های تعاملی می توانند داستان های قدرتمند و تاثیرگذار را روایت کنند.»

Detroit: Become Human یکی از پرفروش ترین بازی های Quantic Dream است. این بازی با فروش بیش از 9 میلیون نسخه در سراسر جهان، یک موفقیت تجاری بزرگ برای این استودیو بوده است.
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Detroit: Become Human به فروش 9 میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش