عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Marvels Wolverine برای کامپیوتر بازی Foamstars در 16 ژانویه جزئیات جدیدی دریافت خواهد کرد دانلود Airport Simulator Tycoon 1.02.0501 - بازی شبیه ساز فرودگاه + مود دانلود Shootout 3D v1.5.0 - بازی تیراندازی سه بعدی + مود دانلود مود بازی Driving Zone: Japan برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Resident Evil 4 و DLC Separate Ways هم اکنون برای iPhone 15 Pro ، iPad و Mac در دسترس است

Resident Evil 4 و DLC Separate Ways هم اکنون برای iPhone 15 Pro ، iPad و Mac در دسترس است

Resident Evil 4 و DLC Separate Ways هم اکنون برای iPhone 15 Pro ، iPad و Mac در دسترس است Capcom امروز اعلام کرد که Resident Evil 4، بازسازی کلاسیک وحشت زنده، هم اکنون برای iPhone 15 Pro، iPad و Mac

Resident Evil 4 و DLC Separate Ways هم اکنون برای iPhone 15 Pro ، iPad و Mac در دسترس است

Resident Evil 4 و DLC Separate Ways هم اکنون برای iPhone 15 Pro ، iPad و Mac در دسترس است

Capcom امروز اعلام کرد که Resident Evil 4، بازسازی کلاسیک وحشت زنده، هم اکنون برای iPhone 15 Pro، iPad و Mac در دسترس است. این بازی همچنین دارای DLC Separate Ways است که شخصیت Ada Wong را در داستان اصلی بازی قرار می دهد.

Resident Evil 4 بازسازی کاملی از بازی اصلی است که با گرافیک جدید، کنترل های به روز شده و محتوای اضافی مانند Separate Ways ارائه می شود. این بازی برای طرفداران قدیمی Resident Evil که می خواهند این بازی کلاسیک را دوباره تجربه کنند و همچنین برای کسانی که جدید هستند و می خواهند برای اولین بار آن را بازی کنند، بسیار جذاب خواهد بود.

در اینجا برخی از ویژگی های جدید Resident Evil 4 برای iPhone 15 Pro، iPad و Mac آورده شده است:

  • گرافیک جدید: بازی با گرافیک جدید و بهبود یافته ارائه می شود که آن را برای دستگاه های مدرن بهینه می کند.
  • کنترل های به روز شده: بازی با کنترل های جدید و به روز شده برای دستگاه های لمسی ارائه می شود.
  • محتوای اضافی: بازی شامل DLC Separate Ways است که داستان Ada Wong را در بازی اصلی قرار می دهد.

Resident Evil 4 برای iPhone 15 Pro، iPad و Mac در قیمت 29.99 دلار در دسترس است. این بازی همچنین به صورت رایگان برای دارندگان اشتراک Apple Arcade در دسترس است.

Resident Evil 4 یک بازی ترسناک زنده کلاسیک است که هم اکنون برای iPhone 15 Pro، iPad و Mac در دسترس است. این بازی با گرافیک جدید، کنترل های به روز شده و محتوای اضافی، یک تجربه عالی برای طرفداران قدیمی و جدید این مجموعه خواهد بود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Resident Evil 4 و DLC Separate Ways هم اکنون برای iPhone 15 Pro ، iPad و Mac در دسترس است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش