عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Grand Summoners 3.38.3 - بازی احضار بزرگ اندروید + مود دانلود بازی Gears of War 1 برای کامپیوتر دانلود مود بازی لایی در جاده weaving in road 1.207 برای اندروید دانلود مود Mehman Nimehshab - هک بازی ایرانی مهمان نیمه شب اندروید دانلود ترینر بازی BlazBlue Entropy Effect
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   ایپزود جدیدی برای Pokemon Scarlet و Violet در راه است

ایپزود جدیدی برای Pokemon Scarlet و Violet در راه است

ایپزود جدیدی برای Pokemon Scarlet و Violet در راه است Nintendo اعلام کرده است که Pokemon Scarlet و Violet Epilogue، یک بسته جدید محتوا برای بازی Pokémon Scarlet و Violet ، در تاریخ 11 ژانویه 2

ایپزود جدیدی برای Pokemon Scarlet و Violet در راه است

ایپزود جدیدی برای Pokemon Scarlet و Violet در راه است

Nintendo اعلام کرده است که Pokemon Scarlet و Violet Epilogue، یک بسته جدید محتوا برای بازی Pokémon Scarlet و Violet ، در تاریخ 11 ژانویه 2024 منتشر خواهد شد. Epilogue برای همه بازیکنانی که اشتراک Expansion Pass را خریداری کرده‌اند رایگان خواهد بود.

در این اپیزود، بازیکنان به منطقه جدیدی به نام Kitakami سفر خواهند کرد و با Pokémon های جدید و چالش های جدید روبرو خواهند شد. همچنین، داستان بازی به پایان خواهد رسید و بسیاری از سوالات که بازیکنان در طول بازی داشتند پاسخ داده خواهد شد.

اگر از طرفداران بازی Pokémon Scarlet و Violet هستید، حتماً این اپیزود را از دست ندهید. این یک تجربه جدید و هیجان انگیز است که مطمئناً به شما این امکان را می دهد که از بازی بیشتر لذت ببرید.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

ایپزود جدیدی برای Pokemon Scarlet و Violet در راه است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش