عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Red Stickman - هک بازی استیکمن قرمز اندروید داستان اصلی Final Fantasy 7 Rebirth حدود 40 ساعت طول می کشد دانلود مود MONOPOLY GO! 1.21.2 - بازی جذاب مونوپولی اندروید دانلود Solar Smash 2.2.4 - بازی تخریب سیارات برای اندروید + مود جزئیات توانایی‌های مبارزه‌ای Yuffie و Cait Sith در Final Fantasy 7 Rebirth
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   PS5 بیش از 50 میلیون دستگاه فروخته است

PS5 بیش از 50 میلیون دستگاه فروخته است

ps5 بیش از 50 میلیون دستگاه فروخته است سونی رسماً اعلام کرد که کنسول بازی پلی استیشن 5 از زمان عرضه خود در سال 2020 بیش از 50 میلیون دستگاه فروخته است. این یک موفقیت بزرگ برای سونی است و نشان می دهد

PS5 بیش از 50 میلیون دستگاه فروخته است

ps5 بیش از 50 میلیون دستگاه فروخته است

سونی رسماً اعلام کرد که کنسول بازی پلی استیشن 5 از زمان عرضه خود در سال 2020 بیش از 50 میلیون دستگاه فروخته است. این یک موفقیت بزرگ برای سونی است و نشان می دهد که PS5 به یکی از محبوب ترین کنسول های بازی ویدیویی در تاریخ تبدیل شده است.

سونی اعلام کرد که PS5 در 9 دسامبر 2023، حدود 161 هفته پس از عرضه کنسول، به این رقم رسید. این در حالی است که کنسول PS4 پس از 160 هفته به فروش 50 میلیون واحدی دست یافت.

سونی همچنین بهترین دوره فروش جمعه سیاه خود را برای PS5 گزارش کرده است و انتظار دارد در سال مالی جاری به فروش 25 میلیون دستگاه دست یابد.

موفقیت PS5 به دلایل مختلفی است، از جمله:

    • مجموعه ای از بازی های عالی، از جمله Marvel's Spider-Man 2 و God of War Ragnarok
    • قدرت سخت افزاری قابل توجه، که باعث می شود بازی ها با گرافیک و عملکرد خیره کننده اجرا شوند
    • کنترلر DualSense، که تجربه بازی را با بازخورد لمسی و لرزش بهبود می بخشد

انتظار می رود که PS5 همچنان در سال های آینده به فروش خوبی برسد. سونی برنامه های زیادی برای کنسول دارد، از جمله انتشار بازی های جدید و توسعه محتوای جدید برای سرویس اشتراک بازی PlayStation Plus.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

PS5 بیش از 50 میلیون دستگاه فروخته است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش