عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Tactics Ogre Reborn برای کامپیوتر کارگردان بازی Stellar Blade می‌گوید NieR: Automata الهام‌بخش بزرگی برای این پروژه بوده است دانلود مود بازی Thetan Arena برای اندروید دانلود بازی Astor Blade of the Monolith برای کامپیوتر دانلود Egg Inc 1.27.8 - بازی شبیه ساز مرغداری اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   به روزرسانی SteamWorld Build برای PS4، PS5 و PC منتشر شد

به روزرسانی SteamWorld Build برای PS4، PS5 و PC منتشر شد

به روزرسانی SteamWorld Build برای PS4، ps5 و PC منتشر شد یک به روزرسانی جدید برای بازی پلتفرمر ماجراجویی SteamWorld Build منتشر شده است که به طور خاص بر بهبود تجربه بازی برای بازیکنان با نیازهای ویژه

به روزرسانی SteamWorld Build برای PS4، PS5 و PC منتشر شد

به روزرسانی SteamWorld Build برای PS4، ps5 و PC منتشر شد

یک به روزرسانی جدید برای بازی پلتفرمر ماجراجویی SteamWorld Build منتشر شده است که به طور خاص بر بهبود تجربه بازی برای بازیکنان با نیازهای ویژه تمرکز دارد. این به روزرسانی شامل مجموعه ای از گزینه های جدید دسترسی است که به بازیکنان اجازه می دهد تا بازی را با تنظیمات سفارشی خود تجربه کنند.

برخی از ویژگی های جدید دسترسی در این به روزرسانی عبارتند از:

  • قابلیت تنظیم سرعت بازی: بازیکنان می توانند سرعت بازی را به طور قابل توجهی افزایش دهند تا تجربه بازی آسان تر شود.
  • قابلیت تغییر اندازه متن: اندازه متن بازی را می توان به راحتی تغییر داد تا بازیکنان با بینایی ضعیف بتوانند بهتر ببینند.
  • قابلیت روشنایی محیطی غیرفعال: بازیکنان می توانند روشنایی محیطی را غیرفعال کنند تا بازی تاریک تر شود و کنتراست بین عناصر مختلف بازی افزایش یابد.

این به روزرسانی همچنین شامل برخی از بهبودهای کلی در گیم پلی و رابط کاربری بازی است.

این به روزرسانی برای بازی SteamWorld Build برای PS4، PS5 و PC در دسترس است.

این به روزرسانی یک گام مهم برای SteamWorld Build در جهت بهبود تجربه بازی برای بازیکنان با نیازهای ویژه است. این به روزرسانی نشان می دهد که توسعه دهندگان بازی به صدای جامعه گوش می دهند و در تلاش هستند تا بازی را برای همه قابل دسترسی کنند.

در حال حاضر، این به روزرسانی تنها برای SteamWorld Build در دسترس است، اما انتظار می رود که در آینده به سایر بازی های SteamWorld نیز اضافه شود.

این به روزرسانی یک نشانه امیدوار کننده برای آینده بازی های ویدیویی است. این نشان می دهد که توسعه دهندگان بازی در حال حاضر به طور فعال در حال تلاش برای بهبود تجربه بازی برای بازیکنان با نیازهای ویژه هستند. با ادامه این روند، انتظار می رود که بازی های ویدیویی برای همه افراد، صرف نظر از توانایی های آنها، قابل دسترسی تر شوند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

به روزرسانی SteamWorld Build برای PS4، PS5 و PC منتشر شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش