عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی تیراندازی یک به یک 1v1.LOL برای اندروید دانلود بازی The Callisto Protocol Deluxe Edition کامپیوتر + کرک بنیانگذاران Supermassive Games از استودیو خداحافظی کردند دانلود Otherworld Legends 1.18.4 - بازی افسانه های دنیای دیگر اندروید + مود دانلود مود بازی Idle Streamer Tuber game برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   فروش Days Gone تا سال مالی 2020 به 7.3 میلیون نسخه رسید

فروش Days Gone تا سال مالی 2020 به 7.3 میلیون نسخه رسید

فروش Days Gone تا سال مالی 2020 به 7.3 میلیون نسخه رسید بازی Days Gone، ساخته‌ی استودیوی Bend Studio، تا سال مالی 2020، یعنی حدود 2 سال پس از انتشار، به فروش 7.3 میلیون نسخه در سراسر جهان دست یا

فروش Days Gone تا سال مالی 2020 به 7.3 میلیون نسخه رسید

فروش Days Gone تا سال مالی 2020 به 7.3 میلیون نسخه رسید

بازی Days Gone، ساخته‌ی استودیوی Bend Studio، تا سال مالی 2020، یعنی حدود 2 سال پس از انتشار، به فروش 7.3 میلیون نسخه در سراسر جهان دست یافت. این بازی در سال 2019 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 منتشر شد و با استقبال نسبتاً خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد.

Days Gone یک بازی اکشن-ماجراجویی در دنیایی پسا-آخرالزمانی است که در آن بازیکنان کنترل Deacon St. John، یک موتورسوار تنها را بر عهده می‌گیرند. Deacon باید در این دنیای خطرناک برای زنده ماندن تلاش کند و در عین حال، رازهای گذشته خود را نیز کشف کند.

فروش Days Gone در سال‌های اخیر ادامه داشته است و این بازی همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن 4 محسوب می‌شود. در سال 2021، این بازی برای کنسول پلی‌استیشن 5 نیز منتشر شد و با پشتیبانی از قابلیت‌های رهگیری پرتو و نرخ فریم 60، تجربه‌ی بهتری را برای بازیکنان ارائه داد.

در حال حاضر، Bend Studio در حال توسعه‌ی یک دنباله برای Days Gone است که برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. این بازی قرار است در سال 2023 عرضه شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

فروش Days Gone تا سال مالی 2020 به 7.3 میلیون نسخه رسید - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش