عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی JLeague Winning Eleven 2001 We 11 World V 19.1 Qatar 2022 برای پلی استیشن 1 دانلود مود بازی Legendary Ticket King برای اندروید دانلود مود بازی Simple Sandbox 2 برای اندروید دانلود مود Dark and Light Mobile - بازی ماجرایی تاریکی و نور اندروید دانلود بازی Space Engineers – Ultimate Edition - نسخه TENOKE
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   توسعه‌دهنده The Finals به مشکل تقلب واکنش نشان داد

توسعه‌دهنده The Finals به مشکل تقلب واکنش نشان داد

توسعه‌دهنده The Finals به مشکل تقلب واکنش نشان داد توسعه‌دهنده بازی The Finals، Embark Studios، به مشکل تقلب که به تازگی بازی را درگیر کرده است، واکنش نشان داده و اعلام کرده که به زودی رفع

توسعه‌دهنده The Finals به مشکل تقلب واکنش نشان داد

توسعه‌دهنده The Finals به مشکل تقلب واکنش نشان داد

توسعه‌دهنده بازی The Finals، Embark Studios، به مشکل تقلب که به تازگی بازی را درگیر کرده است، واکنش نشان داده و اعلام کرده که به زودی رفع خواهد شد. طبق گزارش IGN، Embark اعلام کرده است که یک مشکل فنی مانع از "مجازات کارآمد هکرها" شده است. خوشبختانه، توسعه‌دهندگان ادعا می‌کنند که به زودی یک راه حل برای این مشکل پیدا خواهند کرد و تیم دوباره قادر خواهد بود اقدامات ضد تقلب خود را انجام دهد.

Embark Studios زمان دقیقی را برای انتظار رفع مشکل اعلام نکرد، اما شنیدن اینکه تیم از این مشکل آگاه است و در حال نزدیک شدن به راه حل است، خبر خوبی است. در بازی‌های چند نفره آنلاین مانند The Finals، مشکلات تقلب می‌توانند به سرعت به یک مشکل جدی تبدیل شوند که مستقیماً بر نحوه تعامل بازیکنان با بازی تأثیر می‌گذارد.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه Embark Studios قصد دارد مشکل را رفع کند در دسترس نیست، اما بازیکنان مطمئناً از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد. بسیاری از بازیکنان The Finals از مشکل تقلب شکایت کرده‌اند و امیدوارند که Embark Studios بتواند به زودی آن را حل کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

توسعه‌دهنده The Finals به مشکل تقلب واکنش نشان داد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش