عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Pacific Drive برای کامپیوتر دانلود مود Special Forces Group 3 - بازی نیروی ویژه 3 اندروید دانلود مود Gangster Mafia City 1.59 – بازی شهر مافیا اندروید دانلود چیت اورجینال بازی Titanfall 2 دانلود bagh goli - مود بازی ایرانی باغ گلی اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Sunset Overdrive 2 در یک مقطع زمانی در حال توسعه بود

Sunset Overdrive 2 در یک مقطع زمانی در حال توسعه بود

Sunset Overdrive 2 در یک مقطع زمانی در حال توسعه بود به گزارش Sunset Overdrive 2 در یک مقطع زمانی در حال توسعه بود، اما به دلایل نامشخص لغو شد. این خبر توسط یکی از طراحان بازی، نیکولاس ویلیامز، در مص

Sunset Overdrive 2 در یک مقطع زمانی در حال توسعه بود

Sunset Overdrive 2 در یک مقطع زمانی در حال توسعه بود

به گزارش Sunset Overdrive 2 در یک مقطع زمانی در حال توسعه بود، اما به دلایل نامشخص لغو شد. این خبر توسط یکی از طراحان بازی، نیکولاس ویلیامز، در مصاحبه ای با رسانه ی IGN فاش شد.

ویلیامز گفت که او و تیمش در حدود سال 2016 شروع به کار بر روی Sunset Overdrive 2 کردند، اما پروژه پس از مدتی لغو شد. او دلیل لغو بازی را فاش نکرد، اما گفت که تیم او "خیلی هیجان زده" بود که روی بازی کار کند.

Sunset Overdrive یک بازی اکشن ماجراجویی بود که در سال 2014 برای Xbox One منتشر شد. این بازی با سبک بصری و گیم پلی منحصر به فرد خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

با وجود لغو Sunset Overdrive 2، ویلیامز گفت که او هنوز امیدوار است که این بازی روزی ساخته شود. او گفت: "من هنوز فکر می کنم Sunset Overdrive 2 یک بازی عالی خواهد بود. من امیدوارم که روزی بتوانیم آن را بسازیم."

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا Sunset Overdrive 2 دوباره در حال توسعه است یا خیر، در دسترس نیست.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Sunset Overdrive 2 در یک مقطع زمانی در حال توسعه بود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش