عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Farming Simulator 23 NETFLIX برای اندروید دانلود بازی Stellaris – Astral Planes برای کامپیوتر دموی Final Fantasy 7 Rebirth رسماً اعلام شد دانلود بازی کم حجم RimWorld Anomaly v1.5.4062 برای کامپیوتر به‌روزرسانی جدید Diablo 4 پایان Abattoir of Zir را آسان‌تر کند
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   مایکروسافت حقوق انتشار دو دنباله Sunset Overdrive را دارد

مایکروسافت حقوق انتشار دو دنباله Sunset Overdrive را دارد

مایکروسافت حقوق انتشار دو دنباله Sunset Overdrive را دارد بر اساس گزارش جدید منتشر شده توسط GamingBolt، مایکروسافت هنوز حقوق انتشار دو دنباله برای بازی Sunset Overdrive را دارد. این بدان معناست که اگ

مایکروسافت حقوق انتشار دو دنباله Sunset Overdrive را دارد

مایکروسافت حقوق انتشار دو دنباله Sunset Overdrive را دارد

بر اساس گزارش جدید منتشر شده توسط GamingBolt، مایکروسافت هنوز حقوق انتشار دو دنباله برای بازی Sunset Overdrive را دارد. این بدان معناست که اگر Microsoft تصمیم بگیرد که یک دنباله برای Sunset Overdrive منتشر کند، می تواند این کار را بدون نیاز به مشارکت Insomniac Games انجام دهد.

این خبر پس از انتشار گزارشی توسط Kotaku مبنی بر اینکه Insomniac Games به دنبال فروش Sunset Overdrive به یک ناشر دیگر است، منتشر شد. Kotaku گزارش داد که Insomniac Games از این بازی درآمد کافی کسب نکرده است و قصد فروش آن را دارد.

با این حال، GamingBolt گزارش می دهد که مایکروسافت همچنان حقوق انتشار دو دنباله برای Sunset Overdrive را دارد. این بدان معناست که حتی اگر Microsoft تصمیم بگیرد که بازی را به ناشر دیگری بفروشد، ناشر جدید نمی تواند بدون اجازه Microsoft دنباله ای برای آن منتشر کند.

در حال حاضر، مشخص نیست که مایکروسافت برنامه ای برای انتشار دنباله ای برای Sunset Overdrive دارد یا خیر. با این حال، این گزارش نشان می دهد که Microsoft همچنان نسبت به این بازی علاقه مند است و می تواند در آینده آن را ادامه دهد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

مایکروسافت حقوق انتشار دو دنباله Sunset Overdrive را دارد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش