عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی ONE PUNCH MAN: WORLD برای اندروید دانلود Guns of Glory 10.12.0 – بازی استراتژیک سلاح های افتخار برای اندروید دانلود Song of Nunu - بازی آهنگ نونو برای کامپیوتر دانلود مود بازی Box Head: Zombies Must Die برای اندروید Kaitlyn Dever ایفای نقش Abby در فصل دوم سریال The Last of Us را برعهده گرفت
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   شایعه: برنامه های پس از انتشار Marvel's Spider-Man 2 شامل سه DLC رایگان در سال 2024 است

شایعه: برنامه های پس از انتشار Marvel's Spider-Man 2 شامل سه DLC رایگان در سال 2024 است

شایعه: برنامه های پس از انتشار Marvel's Spider-Man 2 شامل سه DLC رایگان در سال 2024 است طبق گزارشات منتشر شده، برنامه های پس از انتشار بازی پرطرفدار Marvel's Spider-Man 2 شامل سه DLC رایگان در سال 20

شایعه: برنامه های پس از انتشار Marvel's Spider-Man 2 شامل سه DLC رایگان در سال 2024 است

شایعه: برنامه های پس از انتشار Marvel's Spider-Man 2 شامل سه DLC رایگان در سال 2024 است

طبق گزارشات منتشر شده، برنامه های پس از انتشار بازی پرطرفدار Marvel's Spider-Man 2 شامل سه DLC رایگان در سال 2024 است. این DLC ها به بازیکنان محتوای جدیدی را ارائه خواهند داد، مانند داستان های جدید، شخصیت های جدید و ماموریت های جدید.

این گزارش توسط خبرنگاری به نام Tom Henderson منتشر شده است که سابقه خوبی در انتشار شایعات دقیق مربوط به بازی های ویدئویی دارد. او ادعا می کند که توسعه این سه DLC در حال حاضر در جریان است و آنها در سال 2024 منتشر خواهند شد.

طبق گزارشات منتشر شده، اولین DLC داستانی این بازی تمرکز بر شخصیت مایلز مورالز خواهد داشت و او را در ماجراجویی جدیدی قرار خواهد داد. دومین DLC داستانی این بازی تمرکز بر شخصیت شرور بازی خواهد داشت و بازیکنان را با گذشته او آشنا خواهد کرد. سومین DLC داستانی این بازی تمرکز بر شخصیت جدیدی خواهد داشت که در دنیای Marvel's Spider-Man 2 معرفی خواهد شد.

علاوه بر این، این گزارش ادعا می کند که این سه DLC شامل شخصیت های جدیدی نیز خواهند بود. این شخصیت ها ممکن است شامل متحدان جدید برای اسپایدرمن و شرورهای جدید برای او باشند. همچنین ممکن است این شخصیت ها شامل شخصیت های محبوب از دنیای کمیک های مارول باشند.

این گزارش همچنین ادعا می کند که این سه DLC شامل ماموریت های جدیدی خواهند بود که بازیکنان را به مکان های جدید در دنیای بازی خواهند برد. این ماموریت ها ممکن است شامل ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی و ماموریت های جهان باز باشند.

این گزارش هنوز توسط Insomniac Games، توسعه دهنده بازی Marvel's Spider-Man 2، تایید نشده است. با این حال، اگر این گزارش درست باشد، بازیکنان می توانند انتظار تجربه محتوای جدید و هیجان انگیزی را در Marvel's Spider-Man 2 داشته باشند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

شایعه: برنامه های پس از انتشار Marvel's Spider-Man 2 شامل سه DLC رایگان در سال 2024 است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش