عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی SWORD ART ONLINE Last Recollection برای کامپیوتر Prince of Persia: The Lost Crown محتوای رایگان و حالت‌های جدید دریافت خواهد کرد! دانلود Dragon City 23.9.6 - بازی شهر اژدها اندروید + مود دانلود مود بازی دنیای توپخانه World of Artillery: Cannon برای اندروید Super Mario Bros. Wonder حدودا 11.96 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Dying Light 2 Stay Human بروزرسانی جدید برای تعطیلات دریافت کرد

Dying Light 2 Stay Human بروزرسانی جدید برای تعطیلات دریافت کرد

Dying Light 2 Stay Human بروزرسانی جدید برای تعطیلات دریافت کرد طبق گزارش سایت گیمینگ‌بولت، بازی Dying Light 2 Stay Human با به‌روزرسانی جدیدی که شامل محتوای تعطیلات زمستانی و دو نوع سلاح س

Dying Light 2 Stay Human بروزرسانی جدید برای تعطیلات دریافت کرد

Dying Light 2 Stay Human بروزرسانی جدید برای تعطیلات دریافت کرد

طبق گزارش سایت گیمینگ‌بولت، بازی Dying Light 2 Stay Human با به‌روزرسانی جدیدی که شامل محتوای تعطیلات زمستانی و دو نوع سلاح سرد جدید است، به استقبال تعطیلات می‌رود. این به‌روزرسانی همچنین از cross-gen save برای ps5 پشتیبانی می‌کند که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که پیشرفت خود را بین کنسول‌های PS4 و PS5 انتقال دهند.

رویداد تعطیلات زمستانی

از تاریخ 19 دسامبر 2023، بازیکنان Dying Light 2 Stay Human می‌توانند از رویداد تعطیلات زمستانی لذت ببرند که Villedor را با تزئینات فصلی، Santa Airdrops، و حتی مبارزه با Uncle Snow برای هدایا پر می‌کند.

سلاح‌های سرد جدید

دو نوع جدید سلاح سرد به Dying Light 2 Stay Human اضافه شده است: polearms و nocturnal weapons.

  • Polearms سلاح‌های جدیدی هستند که به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا دشمنان را از فاصله دورتر ضربه بزنند. آنها همچنین دارای یک حرکت قدرتمند برای نفوذ در دفاع دشمنان هستند.

  • Nocturnal weapons سلاح‌هایی هستند که برای استفاده در شب ساخته شده‌اند. آنها در طول شب قدرت بیشتری دارند و در برابر دشمنان خاصی موثرتر هستند.

cross-gen save

بازیکنان PS5 اکنون می‌توانند پیشرفت خود را بین کنسول‌های PS4 و PS5 انتقال دهند. این بدان معناست که آنها می‌توانند بازی را روی هر کنسولی شروع کنند و در هر کنسول دیگری ادامه دهند.

این به‌روزرسانی رایگان برای همه بازیکنان Dying Light 2 Stay Human در دسترس است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Dying Light 2 Stay Human بروزرسانی جدید برای تعطیلات دریافت کرد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش