عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Dragon's Dogma 2 با DLC های جدید گسترش خواهد یافت دانلود ترینر بازی F1 Manager 2023 آپدیت Overwatch 2 قدرت Mauga را افزایش می دهد و او را برای بازی رقابتی باز می کند دانلود مود بازی Stickman of Wars برای اندروید دانلود Shotgun Sounds Gun Simulator 1.5 - بازی شبیه ساز صدای اسلحه + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Rise of the Ronin ویژگی های سه شهر بزرگ، سیستم های کارما و XP را نشان می دهد

Rise of the Ronin ویژگی های سه شهر بزرگ، سیستم های کارما و XP را نشان می دهد

Rise of the Ronin ویژگی های سه شهر بزرگ، سیستم های کارما و XP را نشان می دهد بازی جذاب \"Rise of the Ronin\" ویژگی های هیجان انگیزی را به نمایش گذاشته است. گیمرها می توانند در سه شهر بزرگ و متنوع به ما

Rise of the Ronin ویژگی های سه شهر بزرگ، سیستم های کارما و XP را نشان می دهد

Rise of the Ronin ویژگی های سه شهر بزرگ، سیستم های کارما و XP را نشان می دهد

بازی جذاب "Rise of the Ronin" ویژگی های هیجان انگیزی را به نمایش گذاشته است. گیمرها می توانند در سه شهر بزرگ و متنوع به ماجراجویی بپردازند و با سیستم های جذاب "کارما" و "تجربه" شخصیت خود را ارتقا دهند.

جهان وسیع و متنوع:

  • سه شهر با محیط های منحصر به فرد: بازی Rise of the Ronin شما را به سه شهر متمایز و پرجزئیات می برد. هر شهر با فرهنگ، معماری و شخصیت های خاص خود، تجربه ای متفاوت ارائه می دهد.

  • از محله های شلوغ تا طبیعت بکر: گشت و گذار خود را از خیابان های پررونق و بازارهای زنده تا معابد آرام و مناظر طبیعی خیره کننده ادامه دهید. هر گوشه از این جهان چیزی جدید برای کشف کردن دارد.

سیستم های جذاب برای شخصیت پردازی:

  • کارما: انتخاب های شما اهمیت دارند: انتخاب هایی که در بازی انجام می دهید، کارمای شما را شکل می دهد. اعمال مهربانی و قهرمانی به شما کارمای مثبت می دهد، در حالی که خشونت و قساوت منجر به کارمای منفی می شود. کارمای شما بر نحوه واکنش NPC ها به شما و باز شدن مسیرهای روایی مختلف تأثیر می گذارد.
  • تجربه: ارتقای مهارت های خود: با پیشرفت در بازی، تجربه کسب می کنید و مهارت های خود را ارتقا می دهید. می توانید توانایی های مبارزه ای، حرکات پارکور و قدرت های جادویی خود را تقویت کنید تا به یک رونین قدرتمند تبدیل شوید.

انتظارات هیجان انگیز:

ویژگی های معرفی شده از "Rise of the Ronin" نوید یک بازی جهان باز جذاب و پر از انتخاب و عواقب را می دهد. گیمرها می توانند با گشت و گذار در شهرهای متنوع، انتخاب های اخلاقی معنی دار و ارتقای شخصیت خود، تجربه ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی داشته باشند. همچنین پیش خرید بازی Rise of the Ronin ممکن شد.

منتظر انتشار بازی Rise of the Ronin باشید تا پا به دنیای حماسی رونین ها بگذارید!

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Rise of the Ronin ویژگی های سه شهر بزرگ، سیستم های کارما و XP را نشان می دهد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش