عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Pure Sniper 500215 - بازی اسنایپر اندروید + مود دانلود مود Guns A Lot - هک بازی جذاب دانلود Chaos Road 5.11.0 - بازی جاده آشوب برای اندروید + مود دانلود ترینر بازی F1 Manager 2023 دانلود مود بازی Monsters Survivor برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Ratchet & Clank: Rift Apart دو میلیون نسخه فروخت اما 8 میلیون دلار ضرر کرد

Ratchet & Clank: Rift Apart دو میلیون نسخه فروخت اما 8 میلیون دلار ضرر کرد

Ratchet & Clank: Rift Apart دو میلیون نسخه فروخت اما 8 میلیون دلار ضرر کرد بازی اکشن و ماجراجویی Ratchet & Clank: Rift Apart که در سال 2021 برای پلی استیشن 5 منتشر شد، با وجود فروش 2.2 میلیون

Ratchet & Clank: Rift Apart دو میلیون نسخه فروخت اما 8 میلیون دلار ضرر کرد

Ratchet & Clank: Rift Apart دو میلیون نسخه فروخت اما 8 میلیون دلار ضرر کرد

بازی اکشن و ماجراجویی Ratchet & Clank: Rift Apart که در سال 2021 برای پلی استیشن 5 منتشر شد، با وجود فروش 2.2 میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان، 8 میلیون دلار برای سازنده‌اش، اینسومنیاک گیمز، ضرر به همراه داشته است. این خبر توسط سایت گیمینگ بولت منتشر شده است.

Rift Apart با استقبال گرمی از سوی منتقدان مواجه شد و به خاطر گیم‌پلی سریع و جذاب، داستان خلاقانه و استفاده از قابلیت‌های جدید کنسول پلی استیشن 5 مورد تحسین قرار گرفت. با این حال، به نظر می‌رسد هزینه‌های بالای توسعه و ساخت بازی، به‌خصوص استفاده از فناوری رِی تریسینگ، باعث ضرر مالی برای اینسومنیاک شده است. بازی Ratchet and Clank جدید در حال توسعه است و قرار است در سال 2029 منتشر شود.

هنوز مشخص نیست که این ضرر چقدر روی استراتژی‌های آینده اینسومنیاک تأثیر خواهد گذاشت. برخی از کارشناسان معتقدند که این شرکت ممکن است در آینده به سمت ساخت بازی‌های کوچک‌تر و کم‌هزینه‌تر حرکت کند. با این حال، اینسومنیاک هنوز هیچ اظهارنظر رسمی در مورد این موضوع ارائه نکرده است.

در هر صورت، فروش 2.2 میلیون نسخه‌ای برای یک بازی انحصاری پلی استیشن 5، یک دستاورد قابل توجه محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که طرفداران همچنان به این مجموعه علاقه‌مند هستند. امیدواریم که اینسومنیاک بتواند در آینده راهی برای ادامه ساخت بازی‌های باکیفیت Ratchet & Clank پیدا کند، حتی اگر به این معنا باشد که مجبور به تغییر رویکردهای مالی خود باشد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Ratchet & Clank: Rift Apart دو میلیون نسخه فروخت اما 8 میلیون دلار ضرر کرد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش