عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Hero Wars 1.198.200 - بازی نقش آفرینی جنگ قهرمانان اندروید دانلود بازی  Shadow Gambit The Cursed Crew برای کامپیوتر World of Warcraft: Dragonflight در 16 ژانویه اپیزود پایانی را دریافت می‌کند دانلود State Connect MOD 1.95 - بازی اتصال خیابان ها برای اندروید + مود بازی Tchia در تابستون برای switch عرضه می شود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Insomniac قصد دارد پس از سال 2030 یک IP جدید منتشر کند

Insomniac قصد دارد پس از سال 2030 یک IP جدید منتشر کند

Insomniac قصد دارد پس از سال 2030 یک IP جدید منتشر کند بر اساس گزارشی از وب سایت گیمینگ بولت Insomniac Games، توسعه‌دهنده بازی‌های Spider-Man و Ratchet and Clank، قصد دارد پس از سال 2030 یک

Insomniac قصد دارد پس از سال 2030 یک IP جدید منتشر کند

Insomniac قصد دارد پس از سال 2030 یک IP جدید منتشر کند

بر اساس گزارشی از وب سایت گیمینگ بولت Insomniac Games، توسعه‌دهنده بازی‌های Spider-Man و Ratchet and Clank، قصد دارد پس از سال 2030 یک IP جدید منتشر کند.

این گزارش ادعا می‌کند که Insomniac در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه این IP جدید است و هنوز هیچ جزئیات خاصی در مورد آن منتشر نشده است. همچنین ما اعلام کردیم که بازی Ratchet and Clank جدید در حال توسعه است و قرار است در سال 2029 منتشر شود.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که Insomniac قصد دارد این IP جدید را به عنوان یک بازی AAA منتشر کند و برای پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 6 در نظر گرفته شده است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Insomniac قصد دارد پس از سال 2030 یک IP جدید منتشر کند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش