عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Sniper Elite Berlin 1945 – تک تیرانداز نخبه برلین 1945 برای کامپیوتر قهرمان بازی Rise of the Ronin شخصیتی کاملاً پرداخته شده با پیشینه‌ای غنی است دانلود بازی Another Crabs Treasure برای کامپیوتر فروش بیش از 24 میلیون نسخه‌ای بازی Hogwarts Legacy دانلود مود بازی Robbery Bob 2: Double Trouble برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی Ratchet and Clank جدید در حال توسعه است و قرار است در سال 2029 منتشر شود

بازی Ratchet and Clank جدید در حال توسعه است و قرار است در سال 2029 منتشر شود

بازی Ratchet and Clank جدید در حال توسعه است و قرار است در سال 2029 منتشر شود بر اساس گزارشی از وب سایت GamingBolt، یک بازی جدید Ratchet and Clank در حال توسعه است و قرار است در سال 2029 منتشر شود.

بازی Ratchet and Clank جدید در حال توسعه است و قرار است در سال 2029 منتشر شود

بازی Ratchet and Clank جدید در حال توسعه است و قرار است در سال 2029 منتشر شود

بر اساس گزارشی از وب سایت GamingBolt، یک بازی جدید Ratchet and Clank در حال توسعه است و قرار است در سال 2029 منتشر شود.

این گزارش ادعا می‌کند که این بازی توسط Insomniac Games، توسعه‌دهنده بازی‌های Ratchet and Clank، ساخته می‌شود و قرار است برای پلی‌استیشن 5 منتشر شود.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که این بازی قرار است یک دنباله مستقیم برای بازی Ratchet and Clank: Rift Apart (2021) باشد. این بازی قرار است به داستان Ratchet و Clank و سفر آنها به واقعیت های جدید و عجیب بپردازد.

در مورد بازی جدید Ratchet and Clank، گزارش GamingBolt ادعا می‌کند که این بازی قرار است شامل مکان‌های جدید، دشمنان جدید و سلاح‌های جدید باشد. این بازی همچنین قرار است از ویژگی‌های جدید پلی‌استیشن 5، مانند بازخورد لمسی و صدای سه‌بعدی، استفاده کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی Ratchet and Clank جدید در حال توسعه است و قرار است در سال 2029 منتشر شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش