عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
توسعه‌دهنده The Day Before تنها چند روز پس از انتشار دسترسی اولیه تعطیل شد دانلود بازی Alan Wake Remastered برای کامپیوتر – نسخه FitGirl دانلود مود بازی Draw a Stickman: EPIC 3 برای اندروید The Elder Scrolls Online اعلام کرد که یک رویداد حضوری برای سالگرد دهم خود برگزار خواهد کرد دانلود بازی Avatar Frontiers of Pandora برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   توسعه‌دهنده Dusk به انتقاد بازیکنان در مورد افزایش قیمت Iron Lung پاسخ داد

توسعه‌دهنده Dusk به انتقاد بازیکنان در مورد افزایش قیمت Iron Lung پاسخ داد

توسعه‌دهنده Dusk به انتقاد بازیکنان در مورد افزایش قیمت Iron Lung پاسخ داد توسعه‌دهنده بازی Dusk، یعنی New Blood Interactive، به انتقاد بازیکنان در مورد افزایش قیمت Iron Lung، بسته الحاقی ا

توسعه‌دهنده Dusk به انتقاد بازیکنان در مورد افزایش قیمت Iron Lung پاسخ داد

توسعه‌دهنده Dusk به انتقاد بازیکنان در مورد افزایش قیمت Iron Lung پاسخ داد

توسعه‌دهنده بازی Dusk، یعنی New Blood Interactive، به انتقاد بازیکنان در مورد افزایش قیمت Iron Lung، بسته الحاقی این بازی، پاسخ داد. این بسته الحاقی در ابتدا با قیمت 4.99 دلار عرضه شد اما اکنون با قیمت 9.99 دلار به فروش می‌رسد.

برخی از بازیکنان این افزایش قیمت را غیرمنصفانه می‌دانند و معتقدند که قیمت قبلی مناسب‌تر بود. آنها همچنین ادعا می‌کنند که بسته الحاقی Iron Lung محتوای جدید زیادی را اضافه نمی‌کند و ارزش قیمت جدید را ندارد.

در پاسخ به این انتقادات، New Blood Interactive در بیانیه‌ای اعلام کرد که افزایش قیمت Iron Lung به دلیل هزینه‌های تولید و بازاریابی این بسته الحاقی بوده است. این استودیو همچنین اعلام کرد که محتوای بسته الحاقی به طور قابل توجهی بهبود یافته است و ارزش قیمت جدید را دارد.

New Blood Interactive همچنین اعلام کرد که بازیکنانی که قبلاً Iron Lung را با قیمت 4.99 دلار خریداری کرده‌اند، نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارند. این استودیو همچنین اعلام کرد که به زودی یک به‌روزرسانی برای Dusk منتشر خواهد کرد که محتوای جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

توسعه‌دهنده Dusk به انتقاد بازیکنان در مورد افزایش قیمت Iron Lung پاسخ داد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش