عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Black ps2 بلک پلی استیشن 2 + نسخه فارسی دانلود ترینر بازی دراگون بال کاکاروت Dragon Ball Z: Kakarot دانلود Blue Monster Rope Game 1.21 - بازی هیولای آبی برای اندروید + مود دانلود مود MozafarKhan - هک بازی ایرانی مظفرخان اندروید دانلود Prince of Persia: The Lost Crown - بازی شاهزاده ایرانی تاج گمشده برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Godus و Godus Wars دیگر در Steam در دسترس نیستند

Godus و Godus Wars دیگر در Steam در دسترس نیستند

Godus و Godus Wars دیگر در Steam در دسترس نیستند بازی‌های Godus و Godus Wars دیگر در Steam در دسترس نیستند. این بازی‌ها توسط استودیوی 22Cans ساخته شده‌اند و در سال‌های 2014 و 2017

Godus و Godus Wars دیگر در Steam در دسترس نیستند

Godus و Godus Wars دیگر در Steam در دسترس نیستند

بازی‌های Godus و Godus Wars دیگر در Steam در دسترس نیستند. این بازی‌ها توسط استودیوی 22Cans ساخته شده‌اند و در سال‌های 2014 و 2017 منتشر شدند.

Godus یک بازی مدیریتی است که در آن بازیکنان نقش یک خدا را بازی می‌کنند که باید یک تمدن را از ابتدا بسازد. Godus Wars یک بازی استراتژی است که در آن بازیکنان باید برای کنترل جهان با یکدیگر بجنگند.

استودیوی 22Cans در بیانیه‌ای اعلام کرد که این بازی‌ها را از Steam حذف کرده است تا بتواند روی پروژه‌های جدید خود تمرکز کند. این استودیو همچنین اعلام کرد که بازیکنانی که این بازی‌ها را خریداری کرده‌اند، همچنان می‌توانند آنها را از طریق پلتفرم خود 22Cans دانلود و بازی کنند.

این خبر برای طرفداران این بازی‌ها ناامیدکننده است. Godus و Godus Wars دو بازی محبوب بودند که طرفداران زیادی داشتند. با این حال، تصمیم استودیوی 22Cans برای حذف آنها قابل درک است. این بازی‌ها چند سال پیش منتشر شدند و استودیو باید روی پروژه‌های جدید خود تمرکز کند.

بازیکنانی که این بازی‌ها را خریداری کرده‌اند، هنوز می‌توانند آنها را از طریق پلتفرم خود 22Cans دانلود و بازی کنند. این پلتفرم شامل یک نسخه جدید از Godus است که ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Godus و Godus Wars دیگر در Steam در دسترس نیستند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش