عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود کرک بازی Resident Evil 4 Remake دانلود مود Seekers Notes - بازی یادداشت های جستجوگران اندروید دانلود مود Extreme SUV Driving Simulator - هک بازی رانندگی آفرود اندروید تریلر Warhammer 40,000: Rogue Trader فهرستی از ویژگی‌ها، همراهان و دشمنان را ارائه می‌دهد دانلود بازی Kill It With Fire 2 برای کامپیوتر
صفحه اصلی   کامپیوتر   نقش آفرینی   ماجراجویی   کم حجم   فانتزی   دانلود بازی Sea of Stars برای کامپیوتر

دانلود بازی Sea of Stars برای کامپیوتر

دانلود بازی Sea of Stars برای کامپیوتر  Sea of Stars یک بازی نقش‌آفرینی کلاسیک است که توسط استودیوی مستقل Sabotage Studios ساخته شده است. این بازی پیش‌درآمدی بر The Messenger، عنوان قب

دانلود بازی Sea of Stars برای کامپیوتر

دانلود بازی Sea of Stars برای کامپیوتر 

Sea of Stars یک بازی نقش‌آفرینی کلاسیک است که توسط استودیوی مستقل Sabotage Studios ساخته شده است. این بازی پیش‌درآمدی بر The Messenger، عنوان قبلی این استودیو، محسوب می‌شود و در همان دنیای فانتزی جریان دارد. داستان بازی روایتگر ماجراجویی دو قهرمان جوان به نام‌های Valere و Zale است که باید با استفاده از قدرت ماه و خورشید، به جنگ با یک شیمیدان پست که کنترل Dwellerها را بر عهده دارد بروند. همچنین در خبری خواندیم که بازی Sea of Stars از مرز 4 میلیون بازیکن عبور کرد.

داستان و معرفی :

داستان Sea of Stars به خوبی نوشته شده و شخصیت‌های آن به خوبی پردازش شده‌اند. Valere و Zale شخصیت‌های اصلی بازی هستند که از دو قبیله مختلف هستند. Valere از قبیله Sunrider و Zale از قبیله Moonrider است. این دو قبیله از دیرباز با یکدیگر در جنگ بوده‌اند، اما Valere و Zale تصمیم می‌گیرند که برای نجات جهان، با یکدیگر متحد شوند.

در طول داستان، بازیکنان با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شوند که هر کدام داستان و انگیزه‌های خود را دارند. این شخصیت‌ها به خوبی به داستان بازی گره خورده‌اند و حضور آن‌ها در داستان منطقی است.

گیم پلی و جزئیات :

گیم‌پلی Sea of Stars ترکیبی از عناصر نقش‌آفرینی کلاسیک و مدرن است. بازیکنان در طول بازی می‌توانند آزادانه در جهان بازی حرکت کنند، با شخصیت‌های مختلف صحبت کنند، آیتم‌ها را جمع‌آوری کنند و ماموریت‌ها را انجام دهند.

مبارزات بازی به صورت نوبتی انجام می‌شود. بازیکنان می‌توانند از انواع مختلف حملات فیزیکی، جادویی و ترکیبی استفاده کنند. سیستم مبارزه بازی به خوبی طراحی شده و تجربه‌ی لذت‌بخشی را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

بازی دارای سیستم‌های جانبی مختلفی مانند سیستم پخت‌وپز، سیستم ساخت‌وساز و سیستم پرورش حیوانات خانگی است که به عمق بازی می‌افزایند.

Sea of Stars PC-ElAmigos | FitGirl Repack

آپدیت بازی UPDATE to v1.0.47136-ElAmigos اضافه شد

گرافیک و صدا گذاری :

گرافیک Sea of Stars به سبک بیت‌مپس طراحی شده است. این سبک گرافیکی به خوبی با فضای بازی هماهنگ است و حس نوستالژیک بازی‌های کلاسیک را به بازیکنان منتقل می‌کند.

 صداگذاری بازی نیز بسیار خوب است. موسیقی بازی به زیبایی فضای بازی را به تصویر می‌کشد و صداپیشگی شخصیت‌ها نیز بسیار خوب انجام شده است.

نتیجه :

گرافیک Sea of Stars به سبک بیت‌مپس طراحی شده است. این سبک گرافیکی به خوبی با فضای بازی هماهنگ است و حس نوستالژیک بازی‌های کلاسیک را به بازیکنان منتقل می‌کند.  صداگذاری بازی نیز بسیار خوب است. موسیقی بازی به زیبایی فضای بازی را به تصویر می‌کشد و صداپیشگی شخصیت‌ها نیز بسیار خوب انجام شده است.

رمز فایل: www.downloadha.com

ویژگــی های بازی
    +داستان جذاب
    +شخصیت‌پردازی خوب
    +گیم‌پلی لذت‌بخش
    +گرافیک زیبا
    +صداگذاری خوب
گالری تصاویر
دانلود بازی Sea of Stars برای کامپیوتر دانلود بازی Sea of Stars برای کامپیوتر دانلود بازی Sea of Stars برای کامپیوتر دانلود بازی Sea of Stars برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

OS: Windows 7, Windows 10

Processor: AMD FX 4300 or Intel Core i3 2120

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon R5 340X or Nvidia GeForce GTS 450

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Minimum System :

OS: Windows 7, Windows 10

Processor: Intel Core 2 Duo E8600 or AMD Phenom II X4 945

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD Radeon R5 230 or Nvidia GeForce GT 520

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

راهنمــای نصــب بازی

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 3.5گیگابایت
  • تاریخ انتشار: AUG-28-2023
  • فرمت: Rar
  • شرکت سازنده: Sabotage Studios
  • نسخه: FITGIRL
  • رده سنی: +12
  • منبع: گیم تن
  • پسورد: www.downloadha.com
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Sea of Stars برای کامپیوتر - Download

دانلود بازی Sea of Stars-ElAmigos با لینک مستقیم : حجم :2.9 گیگابایت
دانلود آپدیت بازی UPDATE to v1.0.47136 – مناسب نسخه ElAmigos
دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Warhammer 40000 Inquisitor Martyr برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Enshrouded برای کامپیوتر دانلود Medieval Dynasty - بازی سلسله قرون وسطی برای کامپیوتر دانلود بازی Disco Elysium – The Final Cut برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش