عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Legend of Keepers برای اندروید یک باگ در Final Fantasy 16 به کلایو یک Buster Sword نامرئی می دهد خرید ارزان چیت حرفه ای وارزون ۲ - warzone 2 (2024) Baldur's Gate 3: شمشیر خود را تیز کنید - به‌روزرسانی 6 در راه است دانلود بازی Black ps2 بلک پلی استیشن 2 + نسخه فارسی
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود Priscilla 2023 - فیلم سینمایی پریسیلا

دانلود Priscilla 2023 - فیلم سینمایی پریسیلا

دانلود رایگان فیلم سینمایی پریسیلا با زیرنویس فارسی Priscilla 2023 WEB-DL فیلم پریسیلا محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن Priscilla (2023

دانلود Priscilla 2023 - فیلم سینمایی پریسیلا

دانلود رایگان فیلم سینمایی پریسیلا با زیرنویس فارسی Priscilla 2023 WEB-DL

فیلم پریسیلا محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن

Priscilla (2023) یک فیلم درام زندگی‌نامه‌ای آمریکایی است که بر اساس زندگی پریسیلا پرسلی، همسر الویس پریسلی، خواننده و بازیگر آمریکایی ساخته شده است. این فیلم توسط سوفیا کوپولا کارگردانی و نویسندگی شده است و کیلی اسپنی و جیکب الوردی در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند.

فیلم داستان پریسیلا را از دوران نوجوانی او در مکزیک و آشنایی‌اش با الویس پریسلی در لاس‌وگاس دنبال می‌کند. این فیلم همچنین به رابطه پر پیچ و خم این زوج و تأثیرات آن بر زندگی پریسیلا می‌پردازد.

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 2.39 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.73 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 912 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 642 مگابایت]

کیلی اسپنی در نقش پریسیلا پرسلی بازی می‌کند. او یک بازیگر آمریکایی است که برای بازی در نقش‌های متعددی در تلویزیون و سینما شناخته شده است. از جمله فیلم‌های او می‌توان به The Girlfriend Experience (2016The Little Hours (2017) و The White Lotus (2021) اشاره کرد.

جیکب الوردی در نقش الویس پریسلی بازی می‌کند. او یک بازیگر آمریکایی است که برای بازی در نقش‌های متعددی در تلویزیون و سینما شناخته شده است. از جمله فیلم‌های او می‌توان به The Perks of Being a Wallflower (2012)، The Divergent Series (2014-2016) و Suicide Squad (2016) اشاره کرد.

Priscilla (2023) در 4 ژانویه 2024 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و تماشاگران روبرو شد.

نقد فیلم

فیلم Priscilla (2023) یک فیلم زندگی‌نامه‌ای جذاب و تأثیرگذار است که به خوبی داستان پریسیلا پرسلی را روایت می‌کند. این فیلم با بازی‌های قدرتمند کیلی اسپنی و جیکب الوردی، کارگردانی چشم‌نواز سوفیا کوپولا و موسیقی متنی زیبا، یک اثر ماندگار است.

کیلی اسپنی در نقش پریسیلا پرسلی درخشان است. او به خوبی توانسته است شخصیت پریسیلا را با تمام پیچیدگی‌هایش به تصویر بکشد. او هم مهربان و دلسوز است و هم آسیب‌پذیر و آسیب‌پذیر.

جیکب الوردی نیز در نقش الویس پریسلی به خوبی ظاهر شده است. او توانسته است شخصیت الویس را با تمام جنبه‌های مثبت و منفی‌اش به تصویر بکشد. او هم جذاب و کاریزماتیک است و هم خودخواه و مغرور.

سوفیا کوپولا کارگردانی فیلم را به خوبی انجام داده است. او توانسته است فیلمی زیبا و تاثیرگذار بسازد که هم برای طرفداران الویس پریسلی و هم برای مخاطبان عام جذاب باشد.

موسیقی متن فیلم نیز بسیار زیبا و تاثیرگذار است. این موسیقی متن توسط بیلی بوریل، آهنگساز آمریکایی، ساخته شده است.

**در مجموع، فیلم Priscilla (2023) یک فیلم زندگی‌نامه‌ای جذاب و تاثیرگذار است که به خوبی داستان پریسیلا پرسلی را روایت می‌کند. این فیلم با بازی‌های قدرتمند کیلی اسپنی و جیکب الوردی، کارگردانی چشم‌نواز سوفیا کوپولا و موسیقی متنی زیبا، یک اثر ماندگار است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Priscilla 2023 - فیلم سینمایی پریسیلا - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش