بازی The Last of Us Online یکی از پروژههای حرفهای کارمندان Naughty Dog توصیف شد
کارمندان سابق Naughty Dog که روی بازی The Last of Us Online کار کرده بودند، در مصاحبههای اخیر تجربه خود از این پروژه را به اشتراک گذاشتند و آن را به عنوان یکی از برجستهترین پروژههای حرفهای خود توصیف کردند. آنها اظهار داشتند که از کار با تیم خلاق و با استعداد Naughty Dog لذت بردهاند و از اینکه فرصتی برای کار بر روی یک بازی جدید در جهان The Last of Us داشتهاند، بسیار راضی بودهاند.
بازی The Last of Us Online در سال 2019 به دلیل تصمیم Sony برای تمرکز بیشتر بر روی بازیهای تکنفره لغو شد. با این حال، برخی از کارمندان Naughty Dog همچنان این پروژه را در قلب خود نگه داشتهاند و از تجربه کار بر روی آن بسیار یاد میکنند.
در مصاحبههای اخیر، کارمندان سابق Naughty Dog مانند Nathaniel Ferguson و Karl Morley به تحسین بازی The Last of Us Online پرداختند و آن را به عنوان یک پروژه خاص و منحصر به فرد توصیف کردند. آنها اظهار داشتند که این پروژه باعث شد تا آنها مهارتهای جدیدی را کسب کنند و در زمینه طراحی بازی پیشرفت کنند.
لغو بازی The Last of Us Online باعث ناامیدی بسیاری از طرفداران شد، اما تجربهای که Naughty Dog در این پروژه به دست آورد، به وضوح در بازیهای بعدی این استودیو، مانند The Last of Us Part II، قابل مشاهده است.
در حالی که The Last of Us Online هرگز به عنوان یک بازی کامل منتشر نشد، اما همچنان میتواند به عنوان یکی از بازیهای مهم تاریخ بازیهای ویدیویی در نظر گرفته شود. این پروژه نشان داد که Naughty Dog قادر است بازیهای جدید و نوآورانه خلق کند که از مرزهای معمول فراتر میروند.