عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی DmC Devil May Cry Complete Edition برای کامپیوتر دانلود God of war 4 - بازی خدای جنگ برای کامپیوتر منطقه جدید Ashlands در Valheim در نیمه اول سال 2024 اضافه خواهد شد دانلود ترینر بازی Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters PowerWash Simulator یک DLC رایگان به نام
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی The Last of Us Online یکی از پروژه‌های حرفه‌ای کارمندان Naughty Dog توصیف شد

بازی The Last of Us Online یکی از پروژه‌های حرفه‌ای کارمندان Naughty Dog توصیف شد

بازی The Last of Us Online یکی از پروژه‌های حرفه‌ای کارمندان Naughty Dog توصیف شد کارمندان سابق Naughty Dog که روی بازی The Last of Us Online کار کرده بودند، در مصاحبه‌های اخیر تجربه خ

بازی The Last of Us Online یکی از پروژه‌های حرفه‌ای کارمندان Naughty Dog توصیف شد

بازی The Last of Us Online یکی از پروژه‌های حرفه‌ای کارمندان Naughty Dog توصیف شد

کارمندان سابق Naughty Dog که روی بازی The Last of Us Online کار کرده بودند، در مصاحبه‌های اخیر تجربه خود از این پروژه را به اشتراک گذاشتند و آن را به عنوان یکی از برجسته‌ترین پروژه‌های حرفه‌ای خود توصیف کردند. آنها اظهار داشتند که از کار با تیم خلاق و با استعداد Naughty Dog لذت برده‌اند و از اینکه فرصتی برای کار بر روی یک بازی جدید در جهان The Last of Us داشته‌اند، بسیار راضی بوده‌اند.

بازی The Last of Us Online در سال 2019 به دلیل تصمیم Sony برای تمرکز بیشتر بر روی بازی‌های تک‌نفره لغو شد. با این حال، برخی از کارمندان Naughty Dog همچنان این پروژه را در قلب خود نگه داشته‌اند و از تجربه کار بر روی آن بسیار یاد می‌کنند.

در مصاحبه‌های اخیر، کارمندان سابق Naughty Dog مانند Nathaniel Ferguson و Karl Morley به تحسین بازی The Last of Us Online پرداختند و آن را به عنوان یک پروژه خاص و منحصر به فرد توصیف کردند. آنها اظهار داشتند که این پروژه باعث شد تا آنها مهارت‌های جدیدی را کسب کنند و در زمینه طراحی بازی پیشرفت کنند.

لغو بازی The Last of Us Online باعث ناامیدی بسیاری از طرفداران شد، اما تجربه‌ای که Naughty Dog در این پروژه به دست آورد، به وضوح در بازی‌های بعدی این استودیو، مانند The Last of Us Part II، قابل مشاهده است.

در حالی که The Last of Us Online هرگز به عنوان یک بازی کامل منتشر نشد، اما همچنان می‌تواند به عنوان یکی از بازی‌های مهم تاریخ بازی‌های ویدیویی در نظر گرفته شود. این پروژه نشان داد که Naughty Dog قادر است بازی‌های جدید و نوآورانه خلق کند که از مرزهای معمول فراتر می‌روند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی The Last of Us Online یکی از پروژه‌های حرفه‌ای کارمندان Naughty Dog توصیف شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش