عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دارندگان Xbox Game Pass Ultimate می‌توانند Persona 3 Reload Expansion Pass را به‌صورت رایگان دریافت کنند! استودیوی اینسامنیاک گیمز تنها 567 دلار از بازی Sunset Overdrive درآمد داشته است اضافه شدن Khameleon در آپدیت بعدی Mortal Kombat 1 دانلود Drag Racing Streets 3.7.3 - بازی مسابقات درگ خیابانی + مود دانلود Prison Empire Tycoon 2.6.6.2 - بازی مدیریتی امپراطوری زندان + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   طرح‌های مفهومی بازی کنسل شده TimeSplitters Revival منتشر شد

طرح‌های مفهومی بازی کنسل شده TimeSplitters Revival منتشر شد

طرح‌های مفهومی بازی کنسل شده TimeSplitters Revival منتشر شد طرح‌های مفهومی بازی TimeSplitters 4 که قرار بود در سال 2009 منتشر شود، اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است. این طرح‌ها که توس

طرح‌های مفهومی بازی کنسل شده TimeSplitters Revival منتشر شد

طرح‌های مفهومی بازی کنسل شده TimeSplitters Revival منتشر شد

طرح‌های مفهومی بازی TimeSplitters 4 که قرار بود در سال 2009 منتشر شود، اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است. این طرح‌ها که توسط استودیوی Free Radical Design تهیه شده‌اند، نشان می‌دهند که بازی قرار بود با شخصیت‌های جدید، مکان‌های متنوع و گیم‌پلی جذابی همراه باشد.

بازی TimeSplitters 4 در مراحل اولیه توسعه قرار داشت که به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی استودیو Free Radical Design، لغو شد. این بازی قرار بود دنباله‌ای برای بازی TimeSplitters 3: Future Perfect باشد که در سال 2005 منتشر شده بود.

طرح‌های مفهومی منتشر شده نشان می‌دهند که TimeSplitters 4 قرار بود در مکان‌های مختلفی از جمله فضای خارج از جو، روم باستان و دنیای وسترن رخ دهد. شخصیت‌های جدید بازی نیز شامل یک مأمور مخفی، یک نوازنده جاز و یک قهرمان ژانر وسترن می‌شدند.

با وجود لغو بازی TimeSplitters 4، این طرح‌های مفهومی می‌توانند بازخورد مثبتی از طرفداران این مجموعه دریافت کنند. برخی از طرفداران معتقدند که TimeSplitters 4 می‌توانست یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه باشد اگر به طور کامل توسعه می‌شد.

گالری تصاویر
طرح‌های مفهومی بازی کنسل شده TimeSplitters Revival منتشر شد طرح‌های مفهومی بازی کنسل شده TimeSplitters Revival منتشر شد طرح‌های مفهومی بازی کنسل شده TimeSplitters Revival منتشر شد طرح‌های مفهومی بازی کنسل شده TimeSplitters Revival منتشر شد
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

طرح‌های مفهومی بازی کنسل شده TimeSplitters Revival منتشر شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش