عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Black ps2 بلک پلی استیشن 2 + نسخه فارسی دانلود مود Death Park 2 - بازی ماجراجویی پارک مرگ 2 اندروید دانلود مود Voyage 4 - بازی شبیه سازی سفر رویایی 4 اندروید دانلود بازی Alien Hominid Invasion برای کامپیوتر دانلود مود بازی دفاع از قلعه Crazy Defense Heroes برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   شایعه : Elden Ring: Shadow of the Erdtree در فوریه منتشر می شود

شایعه : Elden Ring: Shadow of the Erdtree در فوریه منتشر می شود

شایعه : Elden Ring: Shadow of the Erdtree در فوریه منتشر می شود شایعه ای منتشر شده است که نشان می دهد Elden Ring: Shadow of the Erdtree، بسته الحاقی آینده بازی Elden Ring، ممکن است در فوریه سال جاری

شایعه : Elden Ring: Shadow of the Erdtree در فوریه منتشر می شود

شایعه : Elden Ring: Shadow of the Erdtree در فوریه منتشر می شود

شایعه ای منتشر شده است که نشان می دهد Elden Ring: Shadow of the Erdtree، بسته الحاقی آینده بازی Elden Ring، ممکن است در فوریه سال جاری منتشر شود. این گزارش توسط GamingBolt منتشر شده است و به گفته آنها، منابع نزدیک به توسعه بازی این تاریخ انتشار را تایید کرده اند. با این حال، باید توجه داشت که این یک شایعه است و هنوز هیچ تایید رسمی از سوی FromSoftware وجود ندارد.

Elden Ring: Shadow of the Erdtree قرار است داستان جدیدی را در جهان Elden Ring روایت کند و بازیکنان را به مناطق جدیدی ببرد. همچنین گفته می شود که این بسته الحاقی شامل سلاح های جدید، زره، جادوها و سایر محتویات خواهد بود.

اگر این شایعه درست باشد، بازیکنان Elden Ring می توانند در ماه فوریه انتظار تجربه جدیدی را داشته باشند. با این حال، بهتر است تا زمانی که از سوی FromSoftware تایید رسمی صورت نگرفته است، منتظر خبرهای بیشتر باشیم.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

شایعه : Elden Ring: Shadow of the Erdtree در فوریه منتشر می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش