عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
فصل سازنده Diablo 4 اکنون در دسترس است دانلود Gravity Rider Zero 1.43.15 - بازی مسابقه در گرانش صفر اندروید + مود دموی Tekken 8 برای PC و Xbox Series X/S در دسترس است دانلود Game of Thrones: Conquest 23.12.778979 - بازی تاج و تخت برای اندروید + مود دانلود مود Top War: Battle Game 1.473.0 - هک بازی تاپ وار اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   توسعه دهنده بازی Overwatch 2 تغییراتی را برای بالانس Mauga اعمال می کند

توسعه دهنده بازی Overwatch 2 تغییراتی را برای بالانس Mauga اعمال می کند

توسعه دهنده بازی Overwatch 2 تغییراتی را برای بالانس Mauga اعمال می کند توسعه‌دهندگان Overwatch 2 در اواخر ماه دسامبر 2023 اعلام کردند که تغییرات تعادلی اضافی برای Mauga، قهرمان جدید بازی، در را

توسعه دهنده بازی Overwatch 2 تغییراتی را برای بالانس Mauga اعمال می کند

توسعه دهنده بازی Overwatch 2 تغییراتی را برای بالانس Mauga اعمال می کند

توسعه‌دهندگان Overwatch 2 در اواخر ماه دسامبر 2023 اعلام کردند که تغییرات تعادلی اضافی برای Mauga، قهرمان جدید بازی، در راه است. این تغییرات در تاریخ 19 دسامبر 2023، همراه با رویداد Winter Wonderland، منتشر خواهند شد.

Mauga یک قهرمان تانک است که با توانایی‌های خود در ایجاد فشار و محافظت از تیم خود شناخته می‌شود. با این حال، پس از انتشار او در فصل 8 Overwatch 2، برخی از بازیکنان ادعا کردند که او بیش از حد قدرتمند است.

Goodman گفت که این تغییرات بر دو جنبه از Mauga تمرکز خواهند کرد:

  • قابلیت زنده ماندن: Mauga در حال حاضر یکی از سخت‌ترین قهرمانان برای کشتن در بازی است. Goodman گفت که تیم توسعه در حال بررسی راه‌هایی برای کاهش کمی قدرت زنده ماندن او است.
  • قابلیت حمله: Mauga در حال حاضر در حملات خود بسیار قدرتمند است. Goodman گفت که تیم توسعه در حال بررسی راه‌هایی برای کاهش کمی قدرت حملات او است.

قابلیت زنده ماندن Mauga با افزایش مقدار سلامتی او و کاهش زمان خنک‌شدن توانایی‌های دفاعی او بهبود خواهد یافت. این تغییرات به او کمک می‌کند تا در برابر آسیب‌های بیشتر دوام بیاورد و در طول نبرد‌ها موثرتر باشد.

توانایی چپ کلیک Mauga نیز با کاهش کمی قدرت آسیب آن اصلاح خواهد شد. این تغییرات به منظور کاهش قدرت کلی Mauga و ایجاد تعادل در بازی انجام می‌شود.

با انتشار این تغییرات، باید دید که آیا Mauga همچنان یک قهرمان قدرتمند باقی خواهد ماند یا خیر.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

توسعه دهنده بازی Overwatch 2 تغییراتی را برای بالانس Mauga اعمال می کند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش