عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Driving Zone: Germany برای اندروید Final Fantasy 14 از مرز 30 میلیون بازیکن عبور کرد دانلود Mad GunZ MOD 4.1.3 - بازی اسلحه دیوانه برای اندروید + مود کارگردان اکشن Metal Gear Solid 5 به تیم بازی Death Stranding 2: On the Beach پیوست دانلود Bazooka Boy 2.2.13 - بازی زیبای بازوکا بوی اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازیکن Fallout 4 در داروخانه لکسینگتون کشف عجیبی کرد

بازیکن Fallout 4 در داروخانه لکسینگتون کشف عجیبی کرد

بازیکن Fallout 4 در داروخانه لکسینگتون کشف عجیبی کرد یک بازیکن Fallout 4 اخیراً کشف عجیبی در داروخانه لکسینگتون انجام داده است. این بازیکن، که با نام کاربری \"Drex_76\" در Reddit شناخته می شود، در حال

بازیکن Fallout 4 در داروخانه لکسینگتون کشف عجیبی کرد

بازیکن Fallout 4 در داروخانه لکسینگتون کشف عجیبی کرد

یک بازیکن Fallout 4 اخیراً کشف عجیبی در داروخانه لکسینگتون انجام داده است. این بازیکن، که با نام کاربری "Drex_76" در Reddit شناخته می شود، در حال کاوش در داروخانه بود که متوجه یک جسد شد که در کنار یک صندوقچه قرار داشت. جسد مرده بود و به نظر می رسید که چند روز است مرده است.

اما چیزی که توجه Drex_76 را جلب کرد، نحوه قرارگیری جسد بود. جسد به گونه ای قرار گرفته بود که انگار در حال دعا کردن است. دستان جسد به هم گره خورده بود و سر جسد به سمت بالا بود.

Drex_76 در ابتدا فکر کرد که این یک باگ است، اما پس از بررسی بیشتر، متوجه شد که این یک ویژگی طراحی شده است. جسد متعلق به مردی به نام "پاتریک" است که یک کشیش بود. پاتریک در طول جنگ هسته ای در داروخانه گیر افتاد و در نهایت بر اثر تشعشعات جان خود را از دست داد.

Drex_76 این کشف را در Reddit به اشتراک گذاشت و از بازیکنان دیگر خواست نظرات خود را در مورد آن بگویند. بسیاری از بازیکنان از این کشف شگفت زده شدند و آن را یک لمس زیبا از طرف توسعه دهندگان Fallout 4 دانستند.

این کشف نشان می دهد که توسعه دهندگان Fallout 4 حتی در جزئیات کوچک نیز توجه زیادی داشته اند. آنها زمان و تلاش زیادی را صرف ایجاد یک جهان غنی و باورپذیر کرده اند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازیکن Fallout 4 در داروخانه لکسینگتون کشف عجیبی کرد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش