عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود فوق العاده G.M.B برای بازی جنگ های صلیبی دانلود مود My Little Pony: Magic Princess - بازی اسب کوچک من اندروید دانلود Stickman Battle 2021 MOD 3.0.3 - بازی نبرد استیکمن برای اندروید + مود Diablo 4: جزئیات فصل Construct  فاش شد دانلود Alien Shooter 2 - بازی تیرانداز بیگانه 2 برای کامپیوتر
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   ورزشی   مبارزه ای   دانلود بازی تیکن Tekken 8 Ultimate Edition v1.03.02 برای کامپیوتر

دانلود بازی تیکن Tekken 8 Ultimate Edition v1.03.02 برای کامپیوتر

دانلود بازی تیکن Tekken 8 Ultimate Edition v1.03.02 برای کامپیوتر  تیکن Tekken 8 یک بازی مبارزه‌ای سه‌بعدی از استودیوی Bandai Namco است که در سال 2024 برای پلتفرم‌های PlayStation

دانلود بازی تیکن Tekken 8 Ultimate Edition v1.03.02 برای کامپیوتر

دانلود بازی تیکن Tekken 8 Ultimate Edition v1.03.02 برای کامپیوتر 

تیکن Tekken 8 یک بازی مبارزه‌ای سه‌بعدی از استودیوی Bandai Namco است که در سال 2024 برای پلتفرم‌های PlayStation 5، Xbox Series X/S و PC منتشر شد. این بازی هشتمین نسخه از سری Tekken است و ادامه‌ی داستان Tekken 7 را روایت می‌کند. برای تجربه زودهنگام بازی می توانید بازی TEKKEN 8 – Playtest را نیز از گیم تن به صورت نیم بها دانلود کرده و می توانید به راحتی با ویژگی های جدید و متفاوت بازی نسبت به نسل گذشته آشنا شوید. همچنین تریلر داستانی Tekken 8 نیز منتشر شد که هیجان نبرد نهایی با کازویا را افزایش می دهد.

TEKKEN 8 PC-RUNE | ElAmigos | DODI Repack | FitGirl Repack

Tekken 8 Ultimate Edition v1.03.02 – P2P/DODI

در Tekken 8، بازیکنان شاهد 32 مبارز با طراحی‌های دقیق و جزئیات بالا خواهند بود که هر قطره عرق و تناسب عضلانی را به تصویر می‌کشند. این بازی شامل شخصیت‌های جدید و بازگشتی است که هرکدام با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، تجربه‌ای متفاوت را به ارمغان می‌آورند. همچنین، سیستم جدیدی به نام "Heat System" در این نسخه معرفی شده که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تاکتیک‌های تهاجمی را در سبک بازی خود بگنجانند و حملات خاصی را بر اساس ویژگی‌های منحصر به فرد هر شخصیت انجام دهند.

گیم پلی :

گیم‌پلی Tekken 8 بر پایه‌ی سیستم مبارزه‌ای Tekken 7 بنا شده است، اما با برخی تغییرات و بهبودها. یکی از مهم‌ترین تغییرات، اضافه شدن سیستم Rage Drive است. Rage Drive یک حرکت قدرتمند است که می‌توان آن را در حالت Rage استفاده کرد. Rage Drive‌ها می‌توانند به بازیکن کمک کنند تا در برابر حملات حریف مقاومت کند یا ضربه‌ای سنگین به حریف وارد کند. در تریلر آخری که از این بازی منتشر شده شما می توانید با شخصیت Yoshimitsu در تیکن 8 آشنا شوید.

تغییر دیگر، اضافه شدن سیستم Rage Art است. Rage Art یک حرکت قدرتمند است که می‌توان آن را تنها یک بار در هر مسابقه استفاده کرد. Rage Art‌ها می‌توانند به بازیکن کمک کنند تا یک مسابقه را در لحظات آخر برگرداند.

علاوه بر این تغییرات، Tekken 8 برخی از سیستم‌های مبارزه‌ای Tekken 7 را نیز بهبود بخشیده است. به عنوان مثال، سیستم Power Crush اکنون قدرتمندتر شده است و می‌توان از آن برای خنثی کردن حملات حریف استفاده کرد.

بازی تیکن ۸ - گیم تن

داستان تیکن 8

داستان Tekken 8 ادامه‌ی داستان Tekken 7 را روایت می‌کند. در پایان Tekken 7، جین کازاما، قهرمان بازی، با شکست دادن کازویا میشیما، توانست به آرامشی نسبی دست یابد. اما این آرامش دیری نپایید و نیروهای شیطانی دوباره به حرکت در آمدند. همچنین داستان بازی Tekken 8 داستان تمام نسخه های اصلی بازی را جمع بندی خواهد کرد

بازیکن در نقش جین کازاما قرار می‌گیرد و باید با نیروهای شیطانی مبارزه کند و از جهان در برابر نابودی محافظت کند.

Tekken 8 همچنین حالت تک‌نفره جدیدی به نام "Arcade Quest" را ارائه می‌دهد که در آن بازیکنان می‌توانند آواتار منحصر به فرد خود را ایجاد کرده و در مبارزات متنوعی در سراسر آرکیدها شرکت کنند. این حالت، داستان را به تدریج روایت می‌کند و در عین حال، مهارت‌های اساسی و کاربردی در Tekken 8 را به بازیکنان آموزش می‌دهد.

گرافیک تیکن 8

گرافیک Tekken 8 با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شده است و از نظر گرافیکی یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای تاریخ است. گرافیک محیط‌ها و شخصیت‌ها بسیار زیبا و چشم‌نواز است و انیمیشن‌های بازی نیز بسیار روان و طبیعی هستند.

صداگذاری تیکن 8

صداگذاری Tekken 8 نیز از نظر صداگذاری بسیار خوب است. صداگذاری شخصیت‌ها بسیار خوب است و موسیقی بازی نیز بسیار گیرا و حماسی است.

نسخه کرک شده تیکن ۸ - گیم تن

نتیجه : در مجموع، Tekken 8 یک بازی مبارزه‌ای عالی است که با ارائه گیم‌پلی جذاب، داستانی گیرا، گرافیک و صداگذاری بی‌نظیر، می‌تواند طرفداران این سبک از بازی‌ها را راضی کند.

بازی تیکن 8 با استقبال منتقدان روبرو شده و بسیاری از آن‌ها پیشرفت کلی این سری در بازی‌ها و همچنین گیم‌پلی تهاجمی آن را ستوده‌اند. برخی از نشریات تیکن 8 را بهترین بازی در این سری دانسته‌اند. این بازی، با تمرکز بر تن‌های تهاجمی‌تر، با استفاده از موتور Unreal Engine 5 توسعه یافته و عناصر مبارزه‌ای و سیستم‌های به‌روزشده‌ای از نسخه قبلی خود را ارائه می‌دهد. تیکن 8 با مکانیزم‌های جدیدی مانند سیستم "حرارت" و ضربات "تورنادو" نیز معرفی شده است.

اگر از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای هستید و به دنبال یک بازی جذاب و چالش‌برانگیز با داستانی گیرا و گرافیک و صداگذاری بی‌نظیر می‌گردید، Tekken 8 می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

همچنین تریلر جدید گیم‌پلی Tekken 8 شخصیت Sergei Dragunov را به نمایش می‌گذارد

نقاط قوت و ویژگی های بازی :

+ گیم‌پلی: گیم‌پلی Tekken 8 ترکیبی از عناصر مبارزه‌ای و استراتژی است. بازیکن باید با استفاده از ترکیبی از ضربات، حرکات ویژه و دفاع‌ها، حریف خود را شکست دهد. سیستم مبارزه‌ای بازی بسیار عمیق و پیچیده است و به بازیکن نیاز دارد تا مهارت‌های خود را به خوبی به کار گیرد.

+ داستان: داستان Tekken 8 در یک دنیای فانتزی و تاریک روایت می‌شود. داستان بازی با روایتی جذاب و پرکشش، بازیکن را تا پایان بازی درگیر خود می‌کند.

+ گرافیک: گرافیک Tekken 8 در حد عالی است. گرافیک محیط‌ها و شخصیت‌ها بسیار زیبا و چشم‌نواز است. انیمیشن‌های بازی نیز بسیار روان و طبیعی هستند.

+ صداگذاری: صداگذاری Tekken 8 نیز در حد عالی است. صداگذاری شخصیت‌ها بسیار خوب است و موسیقی بازی نیز بسیار گیرا و حماسی است.

دانلود Tekken 8 کرک شده - گیم تن

|بنا به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، دانلود این مطلب به‌صورت کامل حذف گردید|

درصورت بروز هرگونه مشکل با ایمیل ما [email protected] می‌توانید در ارتباط باشید

لینک های دانلود در کانال تلگرامی گیم تن !!

 بازی TEKKEN 8 Ultimate Edition v1.03.02 نسخه P2P با حجم 83.4 گیگابایت

رمز فایل فشرده : www.download.ir

دانلود آپدیت نسخه Update v1.03.01-ElAmigos با لینک مستقیم:

دانلود با لینک مستقیم – پارت 1

دانلود با لینک مستقیم – پارت 2

پسورد: magbazi.ir

ویژگــی های بازی
    + گیم‌پلی جذاب و چالش‌برانگیز
    + داستان گیرا و پرکشش
    + گرافیک و صداگذاری بی‌نظیر
گالری تصاویر
دانلود بازی تیکن Tekken 8 Ultimate Edition v1.03.02 برای کامپیوتر دانلود بازی تیکن Tekken 8 Ultimate Edition v1.03.02 برای کامپیوتر دانلود بازی تیکن Tekken 8 Ultimate Edition v1.03.02 برای کامپیوتر دانلود بازی تیکن Tekken 8 Ultimate Edition v1.03.02 برای کامپیوتر دانلود بازی تیکن Tekken 8 Ultimate Edition v1.03.02 برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

OS: Windows 10 64bit

CPU: AMD Ryzen 5 3600/ Intel Core i7-7700K

Memory: 16GB

GPU: Nvidia GeForce GTX 2060/ AMD Radeon RX Vega 64

DirectX: Version 12

Storage: 20GB available space

Minimum System :

OS: Windows 10 64bit

CPU: AMD Ryzen 5 2600/ Intel Core i5-6600

Memory: 8GB

GPU: Nvidia GeForce GTX 970/ AMD Radeon RX 470

DirectX: Version 12

Storage: 20GB available space

راهنمــای نصــب بازی

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه RUNE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 80.7گیگابایت
  • تاریخ انتشار: JAN-25-2024
  • فرمت: Rar
  • شرکت سازنده: بندای نامک
  • نسخه: ElAmigos
  • رده سنی: +18
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی تیکن Tekken 8 Ultimate Edition v1.03.02 برای کامپیوتر - Download

|بنا به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، دانلود این مطلب به‌صورت کامل حذف گردید| درصورت بروز هرگونه مشکل با ایمیل ما [email protected] می‌توانید در ارتباط باشید
دریافت بازی از کانال تلگرامی گیم تن
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر دانلود بازی Warhammer 40000 Inquisitor Martyr برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر + نسخه فارسی دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر
  1. avatarسید گفت:
    ببخشید رمز فایل دودی رو نگذاشتید
    پاسخ : www.download.ir
  2. avatarSaboor گفت:
    سلام من دانلود کردم این ارور رو میده لطفاً کمکم کنید
    The Us Polaris game has crashed and Will close

    Fatal error
    پاسخ : سلام داخل گروه تلگرام جواب دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش