عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی The Lord of the Rings Conquest برای کامپیوتر پروژه اوریون، دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ وارد مرحله ساخت اولیه شد دانلود مود بازی نیروی گلوله Bullet Force برای اندروید تریلر جدید Persona 3 Reload مراکز خرید و سایر امکانات شهر را به نمایش می‌گذارد دانلود Archer Attack 3D 1.0.24 - بازی حمله تیرانداز اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر جدید Homeworld 3 مراحل توسعه بازی را نشان می دهد

تریلر جدید Homeworld 3 مراحل توسعه بازی را نشان می دهد

تریلر جدید Homeworld 3 مراحل توسعه بازی را نشان می دهد توسعه دهنده بازی استراتژی سه بعدی Homeworld 3 که در فضا جریان دارد، یک ویدیو جدید از پشت صحنه بازی منتشر کرده است که توسعه ویژگی های جدید را به

تریلر جدید Homeworld 3 مراحل توسعه بازی را نشان می دهد

تریلر جدید Homeworld 3 مراحل توسعه بازی را نشان می دهد

توسعه دهنده بازی استراتژی سه بعدی Homeworld 3 که در فضا جریان دارد، یک ویدیو جدید از پشت صحنه بازی منتشر کرده است که توسعه ویژگی های جدید را به دست تیم سازنده بازی را نشان می دهد. این ویدیو نگاهی به نبردهای سینمایی بازی دارد که یک "پایه بزرگ" از این مجموعه بازی است. این ویدیو همچنین نشان می دهد که چگونه زمین در نبرد مهم خواهد بود، با نقاط خفه کننده و تونل هایی که بازیکنان می توانند از آنها به نفع خود استفاده کنند.

علاوه بر فیلم نبرد، این ویدیو همچنین نشان می دهد که چگونه محیط بازی طراحی می شود. توسعه دهندگان گفتند که می خواستند محیط هایی ایجاد کنند که هم "زیبا" و هم "چالش برانگیز" باشند. این ویدیو همچنین برخی از ویژگی های جدید بازی را نشان می دهد، مانند توانایی ساخت پایگاه ها و کلاس های جدید کشتی که به بازی اضافه شده اند.

Homeworld 3 قرار است در سال 2024 منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر جدید Homeworld 3 مراحل توسعه بازی را نشان می دهد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش