عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Stormshot: Isle of Adventure - ماجراجویی جزیره طوفان اندروید دانلود مود CyberWar: Cyberpunk Survivor - بازی اکشن نبرد سایبری اندروید دانلود مود بازی Elemental Story برای اندروید دانلود Survivor in Rainbow Monster 1.3.5 - بازی بازمانده در هیولای رنگین کمان + مود دانلود بازی تنها در تاریکی Alone in the Dark 2024 – Deluxe Edition برای کامپیوتر 
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   انتقاد خالق God of War از بازی های جدید

انتقاد خالق God of War از بازی های جدید

انتقاد خالق God of War از بازی های جدید خدای جنگ دیوید جافی، خالق God of War، اخیراً در مورد بازی های جدید انتقاداتی کرده است. جافی، که دیگر در توسعه God of War مشارکت ندارد، از تغییراتی که در شخصیت

انتقاد خالق God of War از بازی های جدید

انتقاد خالق God of War از بازی های جدید خدای جنگ

دیوید جافی، خالق God of War، اخیراً در مورد بازی های جدید انتقاداتی کرده است. جافی، که دیگر در توسعه God of War مشارکت ندارد، از تغییراتی که در شخصیت Kratos در بازی های جدید ایجاد شده است انتقاد کرده است.

جافی معتقد است که Kratos در بازی های جدید بیش از حد شخصی و ضعیف شده است. او همچنین معتقد است که نویسندگان بازی های جدید خود را در شخصیت Kratos منعکس می کنند، که منجر به تغییر قابل توجهی در شخصیت او شده است.

جافی در مصاحبه ای با Game Informer گفت: "من فکر می کنم Kratos در بازی های جدید خیلی شخصی شده است. او بیش از حد احساساتی است و بیش از حد در مورد گذشته خود نگران است. این باعث می شود که او کمتر قهرمان و بیشتر یک قربانی به نظر برسد."

جافی همچنین گفت که نویسندگان بازی های جدید خود را در شخصیت Kratos منعکس می کنند. او گفت: "من فکر می کنم نویسندگان بازی های جدید خودشان را در Kratos می بینند. آنها خودشان را افرادی می بینند که با گذشته خود مشکل دارند و سعی می کنند با آن کنار بیایند. این باعث می شود که Kratos کمتر یک شخصیت واقعی و بیشتر یک وسیله بیانی برای نویسندگان شود."

جافی در پایان گفت که او از تغییراتی که در شخصیت Kratos ایجاد شده است ناراضی است. او گفت: "من فکر می کنم این تغییرات باعث شده است که Kratos کمتر جالب و کمتر قابل ارتباط باشد. من ترجیح می دهم او را همان طور که در بازی های اصلی بود ببینم."

انتقادات جافی با واکنش های متفاوتی از سوی طرفداران مواجه شده است. برخی از طرفداران از تغییراتی که در شخصیت Kratos ایجاد شده است حمایت می کنند، در حالی که برخی دیگر از آنها ناراضی هستند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

انتقاد خالق God of War از بازی های جدید - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش