عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی Grand Theft Auto V دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human – Ultimate Edition برای کامپیوتر تریلر داستانی Tekken 8 هیجان نبرد نهایی با کازویا را افزایش می دهد دانلود بازی Gears of War 1 برای کامپیوتر دانلود مود Rally Horizon - بازی مسابقه ای رالی هورایزن اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   فصل سوم Invasions بازی Mortal Kombat 1 آغاز شده است

فصل سوم Invasions بازی Mortal Kombat 1 آغاز شده است

فصل سوم Invasions بازی Mortal Kombat 1 آغاز شده است فصل سوم Invasions برای Mortal Kombat 1 اکنون زنده است و مجموعه ای از محتوای جدید را به بازی اضافه می کند. این فصل شامل پوسته های Cryo-Themed برای ش

فصل سوم Invasions بازی Mortal Kombat 1 آغاز شده است

فصل سوم Invasions بازی Mortal Kombat 1 آغاز شده است

فصل سوم Invasions برای Mortal Kombat 1 اکنون زنده است و مجموعه ای از محتوای جدید را به بازی اضافه می کند. این فصل شامل پوسته های Cryo-Themed برای شخصیت های مختلف، باس های جدید و تغییرات دیگر در گیم پلی است.

پوست های Cryo-Themed ظاهر شخصیت ها را تغییر می دهد تا آنها را شبیه به شخصیت های Cryomancer از بازی های دیگر Mortal Kombat مانند Sub-Zero و Frost کنند. این پوسته ها می توانند در حالت های مختلف بازی استفاده شوند.

باس های جدید نیز در فصل سوم Invasions معرفی می شوند. این باس ها از شخصیت های مختلف Mortal Kombat مانند Shinnok و Shao Kahn الهام گرفته شده اند. این باس ها در حالت های مختلف بازی ظاهر می شوند و بازیکنان باید آنها را شکست دهند تا بتوانند پیشرفت کنند.

در کنار پوسته های Cryo-Themed و باس های جدید، فصل سوم Invasions تغییرات دیگری را نیز در گیم پلی بازی ایجاد می کند. این تغییرات شامل اضافه شدن مکانیک های جدید مبارزه و بهبودهای گرافیکی است.

اگر طرفدار بازی Mortal Kombat 1 هستید، فصل سوم Invasions را از دست ندهید. این فصل محتوای جدید زیادی را اضافه می کند که تجربه بازی را برای شما جذاب تر می کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

فصل سوم Invasions بازی Mortal Kombat 1 آغاز شده است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش