عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Ready Steady Ship برای کامپیوتر دانلود مود بازی Good Pizza Great Pizza برای اندروید ۵ ساعت تجربه رایگان سایبرپانک ۲۰۷۷ در 28 مارس دانلود مود بازی تیراندازی یک به یک 1v1.LOL برای اندروید دانلود مود بازی Cat Jump برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Baldur's Gate 3 در Game Pass عرضه نمی شود

Baldur's Gate 3 در Game Pass عرضه نمی شود

Baldur's Gate 3 در Game Pass عرضه نمی شود Larian Studios، توسعه‌دهنده بازی Baldur's Gate 3، تأیید کرده است که این بازی به سرویس اشتراک بازی Microsoft Game Pass اضافه نخواهد شد. این خبر در مصاحبه

Baldur's Gate 3 در Game Pass عرضه نمی شود

Baldur's Gate 3 در Game Pass عرضه نمی شود

Larian Studios، توسعه‌دهنده بازی Baldur's Gate 3، تأیید کرده است که این بازی به سرویس اشتراک بازی Microsoft Game Pass اضافه نخواهد شد. این خبر در مصاحبه ای با IGN توسط Swen Vincke، مدیر عامل Larian Studios، فاش شد.

وینچکه گفت که تصمیم مبنی بر عدم اضافه کردن Baldur's Gate 3 به Game Pass "از ابتدا" گرفته شده است. او توضیح داد که این تصمیم بر اساس "احساس و رسالت" Larian Studios در ساخت بازی های بزرگ و کامل است که ارزش پرداخت کامل را دارند.

وینچکه گفت که Larian Studios نگران این است که اضافه کردن Baldur's Gate 3 به Game Pass ممکن است باعث شود بازیکنان تجربه کامل بازی را از دست بدهند. او توضیح داد که بازیکنانی که بازی را از طریق Game Pass بازی می کنند ممکن است به اندازه کافی درگیر بازی نشوند و از آن لذت کامل را نبرند.

وینچکه همچنین گفت که Larian Studios به دلیل موفقیت بازی های خود در Steam و فروشگاه Epic Games Store، احساس می کند که می تواند بدون نیاز به Game Pass به موفقیت دست یابد. او گفت که این شرکت قصد دارد روی فروش مستقیم بازی های خود متمرکز شود و به بازیکنان این امکان را دهد که بازی ها را در هر زمانی که می خواهند خریداری و بازی کنند.

با این حال، وینچکه گفت که Larian Studios به احتمال زیاد در آینده بازی های خود را به Game Pass اضافه خواهد کرد. او گفت که این شرکت در حال بررسی "موارد مختلف" است و تصمیم نهایی در مورد اینکه کدام بازی ها به Game Pass اضافه شوند، در آینده اتخاذ خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Baldur's Gate 3 در Game Pass عرضه نمی شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش