عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی تیکن Tekken 8 Ultimate Edition v1.03.02 برای کامپیوتر دانلود Drag Racing Streets 3.7.3 - بازی مسابقات درگ خیابانی + مود Final Fantasy 14: Dawntrail شامل کلاس‌های جدید می باشد دانلود بازی Mount and Blade II Bannerlord برای کامپیوتر دانلود بازی Baldurs Gate 3 v4.1.1.5022896 – GOG/DODI برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر جدید و دمو رایگان بازی Another Code: Recollection منتشر شد

تریلر جدید و دمو رایگان بازی Another Code: Recollection منتشر شد

تریلر جدید و دمو رایگان بازی Another Code: Recollection منتشر شد در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳، Aksys Games یک تریلر جدید برای بازی ماجراجویی Another Code: Recollection منتشر کرد. این تریلر داستان بازی، گی

تریلر جدید و دمو رایگان بازی Another Code: Recollection منتشر شد

تریلر جدید و دمو رایگان بازی Another Code: Recollection منتشر شد

در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳، Aksys Games یک تریلر جدید برای بازی ماجراجویی Another Code: Recollection منتشر کرد. این تریلر داستان بازی، گیم‌پلی، و ویژگی‌های جدید را که در بازی وجود خواهد داشت، ارائه می‌دهد.

داستان بازی در جزیره‌ای مرموز به نام Selpheia اتفاق می‌افتد. بازیکنان نقش رینا را بر عهده خواهند گرفت که برای حل معماهای جزیره و کشف رازهای آن تلاش می‌کند.

گیم‌پلی بازی ترکیبی از عناصر ماجراجویی و پازل است. بازیکنان می‌توانند در محیط بازی کاوش کنند، با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشند و معماها را حل کنند.

Another Code: Recollection همچنین دارای یک سیستم مبارزات جدید است که بر استفاده از تلفن همراه بازی تمرکز دارد. بازیکنان می‌توانند از تلفن همراه خود برای حل پازل‌ها، مبارزه با دشمنان و تعامل با محیط بازی استفاده کنند.

Another Code: Recollection یک نسخه بازسازی شده از بازی Another Code: Two Memories for Two است که در سال ۲۰۰۶ برای Nintendo DS منتشر شد. این بازی در سال ۲۰۲۴ برای Nintendo Switch، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X/S و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

نسخه دمو رایگان بازی Another Code: Recollection به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بخش ابتدایی بازی را تجربه کنند و با مکانیسم های گیم‌پلی آشنا شوند. این نسخه آزمایشی همچنین دارای برخی از آیتم‌های پاداش است که بازیکنان می‌توانند در نسخه کامل بازی از آن‌ها استفاده کنند.

Another Code: Recollection در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳ برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر جدید و دمو رایگان بازی Another Code: Recollection منتشر شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش