عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی بقالی baghali برای اندروید دانلود ترینر بازی Granblue Fantasy: Relink دانلود مود بازی سوپر اسلایم Super Slime برای اندروید دانلود Space Station Tycoon - بازی شبیه ساز ایستگاه فضایی دانلود مود بازی Soccer Master Shoot Star برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر داستانی بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes منتشر شد

تریلر داستانی بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes منتشر شد

تریلر داستانی بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes منتشر شد در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳، Natsume Atari یک تریلر جدید برای بازی نقش‌آفرینی آینده خود Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes منتشر کرد. این

تریلر داستانی بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes منتشر شد

تریلر داستانی بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes منتشر شد

در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳، Natsume Atari یک تریلر جدید برای بازی نقش‌آفرینی آینده خود Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes منتشر کرد. این تریلر داستان، گیم‌پلی، و ویژگی‌های جدیدی را که در بازی وجود خواهند داشت، ارائه می‌دهد.

داستان بازی در یک دنیای فانتزی به نام Allraan اتفاق می‌افتد. این دنیا پس از یک فاجعه طبیعی به نام Great Fault به دو نیم تقسیم شده است. بازیکنان نقش یک گروه از قهرمانان را بر عهده می‌گیرند که باید برای اتحاد دو نیمه از Allraan تلاش کنند.

گیم‌پلی بازی ترکیبی از عناصر نقش‌آفرینی کلاسیک و عناصر جدید است. بازیکنان می‌توانند از یک گروه از شخصیت‌های قابل بازی استفاده کنند که هر کدام مهارت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. بازیکنان همچنین می‌توانند در محیط بازی کاوش کنند، با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشند و ماموریت‌ها را کامل کنند.

حالت جنگ بازی یک ویژگی جدید است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در نبرد‌های بزرگ شرکت کنند. در این حالت، بازیکنان می‌توانند از گروه‌های بزرگی از شخصیت‌ها برای حمله به دشمنان استفاده کنند.

مقر اتحاد یک مکان جدید است که بازیکنان می‌توانند در آن با سایر بازیکنان تعامل داشته باشند. در این مکان، بازیکنان می‌توانند با یکدیگر تجارت کنند، آیتم‌های جدیدی را پیدا کنند و ماموریت‌های جدیدی را دریافت کنند.

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes قرار است در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و کامپیوترهای شخصی منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر داستانی بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes منتشر شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش