عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Dragon Ball Legends 4.34 - بازی دراگون بال لجندز اندروید به‌روزرسانی 1.6.0 بازی THE FINALS حالت Steal the Spotlight را اضافه می‌کند دانلود بازی Might and Magic Heroes VII Trial by Fire برای کامپیوتر دانلود ترینر بازی Eastern Exorcist نسخه 1.4.0 مجموعه Master Metal Gear Solid Vol. 1 اکنون برای PS4، PS5، Xbox و Switch در دسترس است
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Fortnite رسماً پوسته های Teenage Mutant Ninja Turtles را منتشر کرد

Fortnite رسماً پوسته های Teenage Mutant Ninja Turtles را منتشر کرد

Fortnite رسماً پوسته های Teenage Mutant Ninja Turtles را منتشر کرد Epic Games، توسعه دهنده Fortnite، در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳، پوسته های Teenage Mutant Ninja Turtles را به طور رسمی منتشر کرد. این پوست

Fortnite رسماً پوسته های Teenage Mutant Ninja Turtles را منتشر کرد

Fortnite رسماً پوسته های Teenage Mutant Ninja Turtles را منتشر کرد

Epic Games، توسعه دهنده Fortnite، در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳، پوسته های Teenage Mutant Ninja Turtles را به طور رسمی منتشر کرد. این پوسته ها به بازیکنان اجازه می دهد تا به عنوان چهار لاک پشت نینجا، لئوناردو، رافائل، دوناتل و مایکل آنجلو بازی کنند.

هر پوسته شامل لباس، کلاه ایمنی، چوبدستی نینجا و یک emote لاک پشت نینجا است. همچنین یک emote "Turtle Power" وجود دارد که بازیکنان می توانند از آن برای ایجاد حالت "Turtle Power" استفاده کنند.

پوسته های Teenage Mutant Ninja Turtles در فروشگاه Fortnite در دسترس هستند و می توان آنها را با V-Bucks خریداری کرد.

این پوسته ها برای طرفداران Teenage Mutant Ninja Turtles و Fortnite یک افزودنی عالی هستند. آنها به بازیکنان این امکان را می دهند تا به عنوان قهرمانان مورد علاقه خود در یک بازی محبوب Battle Royale بازی کنند.

علاوه بر پوسته ها، Fortnite همچنین یک سری چالش های محدود زمانی Turtle Power را منتشر کرده است. بازیکنانی که این چالش ها را تکمیل کنند، می توانند جوایز مختلفی مانند سپر پشتی، اسلحه پوسته دار و علامت را کسب کنند.

چالش های Turtle Power تا تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۳ در دسترس خواهند بود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Fortnite رسماً پوسته های Teenage Mutant Ninja Turtles را منتشر کرد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش