عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
شایعه: مجموعه اصلی God of War در حال بازسازی است دانلود بازی اسپایدرمن Marvels Spider-Man 2 برای کامپیوتر + کرک دانلود مود 3D Driving Class - بازی کلاس رانندگی سه بعدی اندروید دانلود ترینر بازی Total War: ROME REMASTERED به‌روزرسانی 1.05 بازی Armored Core 6 منتشر شد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی Wartales محتوای جدید دریایی در دی ال سی Pirates of Belerion دریافت کرد

بازی Wartales محتوای جدید دریایی در دی ال سی Pirates of Belerion دریافت کرد

بازی Wartales محتوای جدید دریایی در دی ال سی Pirates of Belerion دریافت کرد Wartales، بازی نقش‌آفرینی تاکتیک توسعه‌یافته توسط Shiro Games، با DLC جدید خود، Pirates of Belerion، محتوای دریان

بازی Wartales محتوای جدید دریایی در دی ال سی Pirates of Belerion دریافت کرد

بازی Wartales محتوای جدید دریایی در دی ال سی Pirates of Belerion دریافت کرد

Wartales، بازی نقش‌آفرینی تاکتیک توسعه‌یافته توسط Shiro Games، با DLC جدید خود، Pirates of Belerion، محتوای دریانوردی جدیدی دریافت می‌کند. این DLC در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳ برای PC منتشر شد و برای Nintendo Switch و Xbox در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

این DLC شامل یک منطقه جدید به نام Belerion Archipelago است که چندین برابر بزرگتر از هر منطقه دیگری در بازی است. بازیکنان می‌توانند در این منطقه جدید به کاوش بپردازند، با غارتگران مبارزه کنند، و گنج‌های پنهان را کشف کنند.

DLC همچنین شامل مکانیک‌های جدیدی برای دریانوردی است. بازیکنان می‌توانند کشتی خود را ارتقا دهند، مهارت‌های دریانوردی را بیاموزند و در دریا با سایر کشتی‌ها بجنگند.

در اینجا برخی از ویژگی‌های جدید DLC Pirates of Belerion آورده شده است:

  • منطقه جدید Belerion Archipelago
  • مکانیک‌های جدید دریانوردی
  • غارتگران جدید برای مبارزه
  • گنج‌های جدید برای کشف
  • قابلیت ارتقا کشتی
  • مهارت‌های جدید دریانوردی

DLC Pirates of Belerion برای بازیکنانی که از Wartales لذت می‌برند، محتوای جدید و هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهد. این DLC به بازیکنان امکان می‌دهد تا تجربه بازی را با کاوش در یک منطقه جدید و مبارزه با غارتگران در دریا گسترش دهند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی Wartales محتوای جدید دریایی در دی ال سی Pirates of Belerion دریافت کرد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش