عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود اسپوفر FiveM - ان بن شدن از FiveM دانلود مود 8 Ball Blitz Billiards Games - هک بازی 8 توپ رعد آسا اندروید دانلود بازی Age of Empires II Definitive Edition The Mountain Royals نسخه RUNE دانلود بازی Age of Empires II Definitive Edition برای کامپیوتر دانلود Stickman The Flash 1.74.2 - بازی اکشن استیکمن فلش + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   استودیوی Naughty Dog در حال توسعه چندین بازی تک‌نفره جدید است

استودیوی Naughty Dog در حال توسعه چندین بازی تک‌نفره جدید است

استودیوی Naughty Dog در حال توسعه چندین بازی تک‌نفره جدید است استودیوی Naughty Dog، سازنده مجموعه بازی‌های محبوب Uncharted و The Last of Us، در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد که در حال کار ر

استودیوی Naughty Dog در حال توسعه چندین بازی تک‌نفره جدید است

استودیوی Naughty Dog در حال توسعه چندین بازی تک‌نفره جدید است

استودیوی Naughty Dog، سازنده مجموعه بازی‌های محبوب Uncharted و The Last of Us، در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد که در حال کار روی چندین بازی تک‌نفره جدید و جاه‌طلبانه است. این خبر برای طرفداران این استودیو و مجموعه بازی‌های آن بسیار هیجان‌انگیز است، زیرا نشان می‌دهد که Naughty Dog همچنان به ارائه تجربه‌های داستانی و مملو از تنش در بازی‌های خود متعهد است.

در بیانیه‌ای که توسط Naughty Dog منتشر شد، این استودیو اشاره کرد که در حال حاضر مشغول کار بر روی چندین پروژه تک‌نفره جدید است که از جهات مختلف متفاوت هستند. این استودیو همچنین تایید کرد که این بازی‌ها در مقیاس بزرگ و با کیفیت بسیار بالایی ساخته خواهند شد.

Naughty Dog همچنین اشاره کرد که این بازی‌ها تجربه‌های داستانی عمیقی را ارائه خواهند داد که به عمق شخصیت‌ها و جهان‌های بازی بپردازند. این استودیو همچنین تاکید کرد که این بازی‌ها تجربه‌های اکشن و ماجراجویی را ارائه خواهند داد که بازیکنان را به چالش خواهند کشید.

خبر توسعه چندین بازی تک‌نفره جدید توسط Naughty Dog باعث هیجان بسیاری در میان طرفداران این استودیو و مجموعه بازی‌های آن شده است. بسیاری از طرفداران مشتاق هستند تا ببینند که Naughty Dog چه داستان‌ها و جهانی جدیدی را برای آنها خواهد ساخت.

البته، هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار یا پلتفرم‌های این بازی‌ها در دسترس نیست. انتظار می‌رود که Naughty Dog اطلاعات بیشتری را در آینده در مورد این بازی‌ها منتشر کند.

همچنین Naughty Dog اعلام کرد که بازی The Last of Us Online رسماً لغو شده است و دیگر خبری از آن نیست

با توجه به سابقه درخشان Naughty Dog در ساخت بازی‌های تک‌نفره، می‌توان انتظار داشت که این بازی‌های جدید نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. طرفداران این استودیو و مجموعه بازی‌های آن می‌توانند با خیال راحت منتظر ماجراجویی‌های جدید و هیجان‌انگیز باشند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

استودیوی Naughty Dog در حال توسعه چندین بازی تک‌نفره جدید است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش