عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
خرید ارزان Steam Random Silver Key - سی دی کی رندوم نقره ای استیم دانلود مود Falcon Squad - بازی تیراندازی فضایی جوخه شاهین اندروید دانلود ترینر بازی Mortal Kombat 1 دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge برای کامپیوتر دانلود مود بازی عملیات انهدام برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Atomic Heart: Trapped in Limbo DLC در 6 فوریه 2024 منتشر می شود

Atomic Heart: Trapped in Limbo DLC در 6 فوریه 2024 منتشر می شود

Atomic Heart: Trapped in Limbo DLC در 6 فوریه 2024 منتشر می شود Mundfish، توسعه دهنده بازی Atomic Heart، اعلام کرد که بسته الحاقی Trapped in Limbo در 6 فوریه 2024 برای PlayStation 4، PlayStation 5، X

Atomic Heart: Trapped in Limbo DLC در 6 فوریه 2024 منتشر می شود

Atomic Heart: Trapped in Limbo DLC در 6 فوریه 2024 منتشر می شود

Mundfish، توسعه دهنده بازی Atomic Heart، اعلام کرد که بسته الحاقی Trapped in Limbo در 6 فوریه 2024 برای PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X/S و رایانه های شخصی منتشر می شود.

بسته الحاقی Trapped in Limbo بازیکنان را به یک دنیای جدید و در حال تغییر می برد که توسط نیروهای نامعلومی تسخیر شده است. بازیکنان باید از مهارت های خود برای زنده ماندن و حل معماها استفاده کنند تا از این دنیای خطرناک فرار کنند.

بسته الحاقی Trapped in Limbo شامل موارد زیر است:

  • یک داستان جدید با 10 ساعت محتوای جدید
  • مکان های جدید برای کاوش، از جمله یک شهر زیرزمینی
  • دشمنان جدید برای مبارزه با
  • سلاح ها و توانایی های جدید

Atomic Heart یک بازی اکشن ماجراجویی است که در یک دنیای پسا آخرالزمانی جریان دارد. بازیکنان در نقش یک بازرس مخفی بازی می کنند که به یک مرکز تحقیقاتی مخفی اعزام شده است.

بسته الحاقی Trapped in Limbo برای بازیکنانی که از Atomic Heart لذت بردند، یک قطعه اضافی عالی خواهد بود. بسته الحاقی دارای داستان جدید، مکان های جدید و دشمنان جدید است که بازیکنان را به چالش می کشد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Atomic Heart: Trapped in Limbo DLC در 6 فوریه 2024 منتشر می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش