عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ماد فوق العاده Overlord برای بازی جنگ های صلیبی دانلود مود Star Wars Galaxy of Heroes - بازی کهکشان قهرمانان جنگ ستارگان اندروید دانلود بازی Skul The Hero Slayer Mythology Pack برای کامپیوتر دانلود مود Stumble Guys 0.69.5 - بازی استامبل گایز + نسخه مود بینهایت بازی THE FINALS سیستم ضد تقلب قوی دریافت می کند
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی Expeditions: A MudRunner در 5 مارس 2024 منتشر می شود

بازی Expeditions: A MudRunner در 5 مارس 2024 منتشر می شود

بازی Expeditions: A MudRunner در 5 مارس 2024 منتشر می شود استودیوی Saber Interactive امروز اعلام کرد که Expeditions: A MudRunner Game، یک بازی جدید در سری MudRunner، در 5 مارس 2024 برای PC، PlayStati

بازی Expeditions: A MudRunner در 5 مارس 2024 منتشر می شود

بازی Expeditions: A MudRunner در 5 مارس 2024 منتشر می شود

استودیوی Saber Interactive امروز اعلام کرد که Expeditions: A MudRunner Game، یک بازی جدید در سری MudRunner، در 5 مارس 2024 برای PC، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

Expeditions: A MudRunner Game بازیکنان را به دنیایی پست آخر آخرالزمانی می برد که توسط محیط های صعب العبور و خطرناک اشغال شده است. بازیکنان باید از مهارت های خود در رانندگی وسایل نقلیه سنگین و عبور از موانع استفاده کنند تا زنده بمانند و به مقصد خود برسند.

بازی شامل یک داستان اصلی جدید است که بازیکنان را به دنبال گروهی از بازماندگان می فرستد که در تلاشند تا از دنیای پسا آخرالزمانی فرار کنند. بازیکنان همچنین می توانند در حالت آزاد بازی کنند و در دنیای بازی کاوش کنند.

Expeditions: A MudRunner Game دارای ویژگی های جدید و بهبود یافته ای است، از جمله:

  • وسایل نقلیه جدید و متنوع
  • محیط های جدید و صعب العبور
  • یک داستان اصلی جدید
  • یک حالت آزاد گسترده

Expeditions: A MudRunner Game برای طرفداران بازی های شبیه ساز رانندگی و بازی های پسا آخرالزمانی یک تجربه جذاب خواهد بود. بازی دارای یک دنیای بزرگ و چالش برانگیز برای کاوش و یک داستان اصلی جذاب است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی Expeditions: A MudRunner در 5 مارس 2024 منتشر می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش