عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Max Payne 3: Complete Edition برای کامپیوتر دانلود مود بازی Potion Permit برای اندروید تریلر جدید Dungeons of Hinterberg تاریخ انتشار را تابستان 2024 نشان می‌دهد دانلود Uboat Attack 2.29.0 - بازی حمله زیردریایی اندروید + مود دانلود ترینر بازی Dead island 2
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی Death Stranding بیش از 16 میلیون بازیکن دارد

بازی Death Stranding بیش از 16 میلیون بازیکن دارد

بازی Death Stranding بیش از 16 میلیون بازیکن دارد بازی Death Stranding، اثر هیدئو کوجیما، کارگردان مشهور ژاپنی، بیش از 16 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد. این بازی در سال 2019 برای پلی استیشن 4 منتش

بازی Death Stranding بیش از 16 میلیون بازیکن دارد

بازی Death Stranding بیش از 16 میلیون بازیکن دارد

بازی Death Stranding، اثر هیدئو کوجیما، کارگردان مشهور ژاپنی، بیش از 16 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد. این بازی در سال 2019 برای پلی استیشن 4 منتشر شد و در سال 2020 برای رایانه های شخصی نیز منتشر شد.

Death Stranding یک بازی اکشن ماجراجویی است که در آینده ای پسا آخرالزمانی جریان دارد. بازیکنان در نقش سام پورتر بریدج، یک حامل کالا، بازی می کنند که باید در سراسر ایالات متحده سفر کند تا بسته ها را تحویل دهد.

بازی Death Stranding با استقبال مثبت منتقدان و طرفداران روبرو شد. این بازی برنده جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین بازی سال از جوایز The Game Awards 2019 شد.

فروش بالای بازی Death Stranding نشان دهنده موفقیت این بازی در جذب بازیکنان است. این بازی یک تجربه منحصر به فرد و چالش برانگیز را ارائه می دهد که بازیکنان از آن لذت می برند.

در اینجا چند نکته در مورد اینکه چرا Death Stranding بیش از 16 میلیون بازیکن دارد آورده شده است:

  • بازی توسط هیدئو کوجیما، یکی از محبوب ترین کارگردانان بازی های ویدیویی ساخته شده است.
  • بازی دارای یک داستان منحصر به فرد و جذاب است که بازیکنان را درگیر می کند.
  • بازی دارای مکانیک های بازی جدید و خلاقانه است که بازیکنان را به چالش می کشد.

Death Stranding یک بازی موفق است که تأثیر مثبتی بر صنعت بازی های ویدیویی داشته است. این بازی نشان می دهد که بازی های ویدیویی می توانند داستان های پیچیده و جذابی را روایت کنند و بازیکنان را به چالش بکشند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی Death Stranding بیش از 16 میلیون بازیکن دارد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش