عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی کم حجم The Mildew Children برای کامپیوتر دانلود بازی World Soccer Winning Eleven 9 - نسخه Ps2 دانلود مود PerCity - هک بازی ایرانی مزرعه داری پرسیتی اندروید دانلود ترینر بازی قلعه Stronghold 2 - سالم و معتبر دانلود مود بازی Perfect Kick 2 – Online Soccer برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   فیلم Death Stranding توسط A24 ساخته خواهد شد

فیلم Death Stranding توسط A24 ساخته خواهد شد

فیلم Death Stranding توسط A24 ساخته خواهد شد در خبری هیجان انگیز برای طرفداران بازی Death Stranding، اعلام شد که یک فیلم اقتباسی از این بازی در حال توسعه است. این فیلم توسط A24 تولید خواهد شد، یک است

فیلم Death Stranding توسط A24 ساخته خواهد شد

فیلم Death Stranding توسط A24 ساخته خواهد شد

در خبری هیجان انگیز برای طرفداران بازی Death Stranding، اعلام شد که یک فیلم اقتباسی از این بازی در حال توسعه است. این فیلم توسط A24 تولید خواهد شد، یک استودیوی فیلمسازی مستقل که به خاطر فیلم های مستقل و پرفروش خود مانند «برو بیرون»، «اولین انسان» و «چاقو بیرون» شناخته شده است.

هیدئو کوجیما، خالق بازی Death Stranding، به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم خواهد بود. او همچنین در حال نوشتن فیلمنامه با نیکولاس استولر، فیلمنامه نویس برنده جایزه اسکار برای فیلم «سوء تفاهم» است.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد فیلم در دسترس نیست، اما انتظار می رود که داستان آن بر روی سام پورتر بندر، شخصیت اصلی بازی، تمرکز کند. پورتر یک حامل است، کسی که وظیفه تحویل محموله ها را در سراسر آمریکای پساآخرالزمانی بر عهده دارد.

با توجه به تجربه A24 در ساخت فیلم های مستقل و پرفروش، می توان انتظار داشت که فیلم Death Stranding یک فیلم خاص و جذاب باشد. این فیلم می تواند فرصتی عالی برای معرفی بازی Death Stranding به مخاطبان جدید باشد و همچنین می تواند برای طرفداران بازی تجربه ای هیجان انگیز باشد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

فیلم Death Stranding توسط A24 ساخته خواهد شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش