عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود LifeAfter 1.0.378 - بازی آنلاین زامبی و بقا اندروید دانلود چیت اورجینال بازی رد دد RDR2 نسخه آنلاین دانلود Giant Rush 1.7.7 - بازی یورش غول اندروید + مود دانلود بازی Strike Force Heroes – Ninja Class برای کامپیوتر دانلود مود بازی Idle Streamer Tuber game برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر معرفی نسخه نینجا فضایی Yoshimitsu در بازی Tekken 8

تریلر معرفی نسخه نینجا فضایی Yoshimitsu در بازی Tekken 8

تریلر معرفی نسخه نینجا فضایی Yoshimitsu در بازی Tekken 8 در جریان The Game Awards 2023، تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 منتشر شد که ظاهر جدید Yoshimitsu، یکی از شخصیت های کلاسیک این مجموعه را نشان می ده

تریلر معرفی نسخه نینجا فضایی Yoshimitsu در بازی Tekken 8

تریلر معرفی نسخه نینجا فضایی Yoshimitsu در بازی Tekken 8

در جریان The Game Awards 2023، تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 منتشر شد که ظاهر جدید Yoshimitsu، یکی از شخصیت های کلاسیک این مجموعه را نشان می دهد.

Yoshimitsu که همیشه به عنوان یک نینجا مرموز و رازآلود شناخته می شد، اکنون به یک نینجا فضایی مکانیکی تبدیل شده است. او اکنون دارای یک زره مکانیکی است که او را قدرتمندتر و سریعتر می کند. او همچنین دارای یک شمشیر جدید است که می تواند انرژی را ساطع کند.

ظاهر جدید یوشیمیتسو با موضوع فضایی Tekken 8 مطابقت دارد. این بازی قرار است در یک آینده دور اتفاق بیفتد، جایی که زمین توسط موجودات فضایی تسخیر شده است.

ظاهر جدید یوشیمیتسو همچنین با شخصیت او مطابقت دارد. او همیشه یک شخصیت عجیب و غریب بوده است که از فناوری پیشرفته استفاده می کند.

ظاهر جدید یوشیمیتسو واکنش های مختلفی را از طرف طرفداران دریافت کرده است. برخی از طرفداران از ظاهر جدید استقبال کرده اند و آن را جالب و نوآورانه می دانند. برخی دیگر از طرفداران از ظاهر جدید انتقاد کرده اند و می گویند که بیش از حد دور از شخصیت سنتی یوشیمیتسو است.

Tekken 8 قرار است در سال 2024 برای PlayStation 5، Xbox Series X و PC منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر معرفی نسخه نینجا فضایی Yoshimitsu در بازی Tekken 8 - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش