عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Pirate Kings 9.7.2 - بازی پادشاهان دزدان دریایی اندروید + مود دانلود بازی Incursion Red River برای کامپیوتر – نسخه Early-Access دانلود مود بازی Cat Jump برای اندروید دانلود بازی STAR WARS Battlefront Classic Collection برای کامپیوتر دانلود Bodybuilder Gym Fighting Game 1.13.5 - بازی بدنسازان مبارز اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر جدید Test Drive Unlimited Solar Crown گیم‌پلی چشم‌نواز را به نمایش می‌گذارد

تریلر جدید Test Drive Unlimited Solar Crown گیم‌پلی چشم‌نواز را به نمایش می‌گذارد

تریلر جدید Test Drive Unlimited Solar Crown گیم‌پلی چشم‌نواز را به نمایش می‌گذارد در جدیدترین تریلر بازی Test Drive Unlimited Solar Crown، شاهد نمایشی خیره‌کننده از گیم‌پلی ا

تریلر جدید Test Drive Unlimited Solar Crown گیم‌پلی چشم‌نواز را به نمایش می‌گذارد

تریلر جدید Test Drive Unlimited Solar Crown گیم‌پلی چشم‌نواز را به نمایش می‌گذارد

در جدیدترین تریلر بازی Test Drive Unlimited Solar Crown، شاهد نمایشی خیره‌کننده از گیم‌پلی این بازی هستیم که با استفاده از موتور گرافیکی قدرتمند Unreal Engine 5 ساخته شده است. در این تریلر، بازیکنان می‌توانند به رانندگی در خیابان‌های پر جنب و جوش Hong Kong Island بپردازند و از گرافیک و نورپردازی خیره‌کننده بازی لذت ببرند.

این تریلر همچنین به نمایش برخی از ویژگی‌های جدید بازی می‌پردازد، مانند سیستم شخصی‌سازی وسیع خودروها، امکان رانندگی در شب و روز، و سیستم آب و هوای واقع‌گرایانه.

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown قرار است در سال 2024 برای پلتفرم‌های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X/S منتشر شود.

جزئیات بیشتر در مورد بازی

Test Drive Unlimited Solar Crown یک بازی شبیه‌ساز رانندگی جهان باز است که در شهر Hong Kong Island جریان دارد. بازیکنان در این بازی می‌توانند به رانندگی در خیابان‌های پر جنب و جوش شهر، شرکت در مسابقات مختلف، و شخصی‌سازی خودروی خود بپردازند.

بازی همچنین دارای سیستم شخصی‌سازی وسیعی است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا خودروی خود را مطابق با سلیقه خود طراحی کنند. بازیکنان می‌توانند رنگ، بدنه، رینگ‌ها و سایر قطعات خودروی خود را تغییر دهند و همچنین عملکرد خودرو را با استفاده از قطعات تقویتی بهبود ببخشند.

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown قرار است تجربه‌ای ناب و سینمایی را برای بازیکنان ارائه دهد که در آن می‌توانند از رانندگی در خیابان‌های Hong Kong Island و تجربه مسابقه‌های هیجان‌انگیز لذت ببرند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر جدید Test Drive Unlimited Solar Crown گیم‌پلی چشم‌نواز را به نمایش می‌گذارد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش