عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی It Takes Two برای کامپیوتر دانلود مود بازی Project Drift 2.0 برای اندروید دانلود مود بازی Car Real Simulator برای اندروید دانلود بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 برای کامپیوتر دانلود مود بازی Stickman of Wars برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   شایعه - Might and Magic: FATES توسط Ubisoft Shanghai در حال توسعه است

شایعه - Might and Magic: FATES توسط Ubisoft Shanghai در حال توسعه است

شایعه - Might and Magic: FATES توسط Ubisoft Shanghai در حال توسعه است طبق گزارش‌ها، یوبی‌سافت شانگهای در حال توسعه یک بازی جدید در سری Might and Magic است. این بازی که Might and Magic: FATE

شایعه - Might and Magic: FATES توسط Ubisoft Shanghai در حال توسعه است

شایعه - Might and Magic: FATES توسط Ubisoft Shanghai در حال توسعه است

طبق گزارش‌ها، یوبی‌سافت شانگهای در حال توسعه یک بازی جدید در سری Might and Magic است. این بازی که Might and Magic: FATES نام دارد، قرار است یک بازی نقش‌آفرینی اکشن باشد که در یک جهان باز جریان خواهد داشت.

این بازی بر روی یک داستان جدید تمرکز خواهد کرد که بازیکنان را در نقش گروهی از قهرمانان قرار می دهد که باید برای نجات جهان از یک تهدید جدید مبارزه کنند. بازی شامل سیستم مبارزه جدیدی خواهد بود که بر روی ترکیب عناصر اکشن و استراتژی تمرکز خواهد داشت.

توسعه بازی هنوز در مراحل اولیه است و هنوز تاریخ انتشاری برای آن اعلام نشده است. با این حال، انتظار می‌رود که این بازی برای پلتفرم‌های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X/S منتشر شود.

این بازی اولین بازی جدید در سری Might and Magic در بیش از یک دهه است. آخرین بازی در این سری، Might and Magic X: Legacy، در سال 2014 منتشر شد.

یوبی‌سافت شانگهای استودیویی است که بازی‌های دیگری مانند Tom Clancy's Rainbow Six Extraction و Far Cry 6 را توسعه داده است. این استودیو همچنین در حال کار بر روی یک بازی جدید در سری Prince of Persia است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

شایعه - Might and Magic: FATES توسط Ubisoft Shanghai در حال توسعه است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش